تقدیر ریاست مرکز فناوری اطلاعات و اطلاع رسانی کشاورزی سازمان تحقیقات از رئیس اداره فناوری اطلاعات و خدمات علمی مرکز تحقیقات و آموزش گلستان

مهندس تقی حاجی مشهدی رئیس اداره فناوری اطلاعات و خدمات علمی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان از سوی دکتر حسین فرازمند ریاست مرکز فناوری اطلاعات و اطلاع رسانی کشاورزی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی مورد تقدیر قرار گرفت.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و اموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان، طی نامه رسمی از سوی دکتر حسین فرازمند ریاست مرکز فناوری اطلاعات و اطلاع رسانی کشاورزی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، مهندس حاجی مشهدی مورد تجلیل قرار گرفت. در متن این تقدیرنامه آمده است:

 جناب آقای مهندس تقی حاجی مشهدی

    باسلام و احترام بدینوسیله از تلاش های درخور تحسـین جنابعالی در راه اندازی و اسـتقرار سیستم اتوماسیون اداری یکپارچه سازمان در “مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی اسـتان گلسـتان” در سال ۱۳۹۸، تشکر و قدردانی می شود. امید است در پرتو الطاف بیکران الهی، همچنان خدمتگزاری صدیق به میهن اسلامی و جامعه کشاورزی کشور باشید. عزت، سربلندی و توفیقات روزافزونتان را از درگاه خداوند منان خواستارم.


حسین فرازمند

رییس مرکز فناوری اطلاعات و اطلاع رسانی کشاورزی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی