بازدید و ارزیابی مزارع شهرستان آزاد شهر و جلسه فنی محققان معین مرکز تحقیقات و آموزش گلستان

بازدید از مزارع شهرستان آزاد شهر و جلسه فنی به همت محققان معین بخش های تحقیقات گیاهپزشکی، علوم دامی و خاک و آب مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان انجام شد.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در راستای انتقال یافته های علمی و اجرای طرح نظام نوین ترویج و حضور محققان معین در مزارع و پیگیری و اصلاح و ارتقای موضوعات مرتبط و ارائه راهکار برای بهبود بهره وری، که یکی از رسالت های این مرکز می باشد محققان بخش تحقیقات گیاهپزشکی این مرکز: دکتر محبوبه شریفی و بخش تحقیقات خاک و آب: دکتر محمدرضا پهلوان راد دکتر کریم نوبری  به مرکز خدمات کشاورزی آزاد شهر عزیمت نموده و به همراه مروجان پهنه و کارشناسان جهادکشاورزی استان و در ادامه روند پیگیری ها، نشستی در زمینه اختلال در فرایند رشدی  برخی مزارع برگزار نمودند و به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در ادامه با همراهی مهندس عطار رئیس اداره تولیدات گیاهی شهرستان، محققان این مرکز به مرکز خدمات کشاورزی نگین شهر رفته و جلسه ای  نیز با حضور این گروه برگزار شد و پرسش های مربوطه و مشکلات منطقه بیان شد که پاسخ های دقیق و کاربردی نیز توسط همکاران مرکز ارائه گردید.

در پایان نیز با همراهمی کارشناسان پهنه  نگین شهر  و مهندس عطار و محققان معین نیز بازدیدی از مزرعه طرح  PVS  گندم نیز انجام گرفت.