دومین سمپوزیوم تخصصی “گل‌جالیز و مدیریت آن در زراعت کلزا” در مرکز تحقیقات و آموزش گلستان برگزار می شود

دومین سمپوزیوم تخصصی “گل‌جالیز و مدیریت آن در زراعت کلزا” روز سه‌شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، دکتر معصومه یونس آبادی عضو هیات علمی این مرکز و دبیر اجرای سمپوزیوم در این خصوص گفت: دومین سمپوزیوم تخصصی تحت عنوان ” گل‌جالیز و مدیریت آن در زراعت کلزا” در روز سه‌شنبه ۱۹ اردیبهشت ‌ماه سال جاری با همکاری انجمن علوم علف های‌ هرز ایران و مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان برگزار خواهد شد.

در این رویداد علمی که به‌صورت حضوری و مجازی تشکیل می‌گردد، ضمن طرح چالش ها و مشکلات ناشی از آلودگی مزارع کلزای کشور به گل‌جالیز، آخرین دستاوردهای تحقیقاتی در این حوزه توسط اعضای هیات علمی موسسه تحقیقات گیاه پزشکی کشور و مدیران استانی ارائه خواهد شد.

برای این مرکز مایه افتخار خواهد بود تا ضمن میزبانی از شخصیت های علمی کشور، گامی در جهت حل این معضل بزرگ بر‌دارد. بر این اساس، ضمن ارسال پوستر و اطلاعات این رویداد علمی، از تمامی علاقمندان دعوت می گردد تا  با حضور خود در این هم اندیشی، زمینه غنای بیشتر آن‌را فراهم آورند.

لینک ورود: https://vc.areeo.ac.ir/ch/iswsch

 

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.