پایان نخستین دوره  آموزشی ملی کارورزی بدو استخدام در مرکز تحقیقات و آموزش گلستان

نخستین دوره آموزشی ملی کارورزی بدو استخدام همکاران سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان با موفقیت به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان، در سلسله برنامه ای این رویداد که به مدت یک هفته کاری از ۲۰ تا ۲۴ آبان ماه ۱۴۰۲ در واحد آموزشی شهید روحانی فرد کردکوی برگزار شد، سید جلال الدین بصام مدیر کل دفتر آموزش کارکنان در مراسم افتتاحیه که با حضور مدیر کل منابع انسانی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی و گروهی از همکاران ایشان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان و معاونان ایشان، روسای موسسه تحقیقات پنبه کشور، مرکز تحقیقات آبزیان آب های داخلی گرگان و این مرکز و گروهی از مدیران استانی و شهرستان های غرب استان انجام شد؛ به تشریح برنامه‌های آموزش کارکنان وزارت جهاد کشاورزی از بدو استخدام تا زمان بازنشستگی پرداخت.

بصام با تاکید بر لزوم ایجاد هماهنگی بین فعالیت های هر مجموعه اداری، آموزشی، ایجاد تعادل بین انواع آموزش‌های ارائه شده؛ همچنین ایجاد ارتباط بین برنامه های آموزش کارکنان و فعالیت کاری کارمندان مطالبی بیان داشت و بر راهبرد سازمان تات مبنی بر تاثیرگذار بودن آموزش تاکید کرد.

در ادامه جلسه خشنود، مدیر کل منابع انسانی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، به تشریح اهمیت رویکرد دانش بنیان در دستیابی به امنیت غذایی پرداخت.

 برزعلی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان بر اهمیت آموزش تاکید داشت و شرکت کنندگان را به توجه به اهمیت بازرگانی و درآمدزایی دعوت نمود.

سپس صابری، رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، گزارشی از وضعیت کشاورزی استان را ارائه نمود.

در ادامه با حضور فراگیران در آموزش های حوزه خود و بازدید های فنی و علمی برنامه ریزی شده، در مرکز تحقیقات استان و ایستگاه های وابسته و گلخانه ها و کشت و صتعت های استان گلستان، با تنوعی از حوزه وظیفه مندی و برنامه های بخش کشاورزی آشنا شدند و در پایان هفته در آیین اختتامیه نکات تکمیلی توسط ماشااله خشنود ارایه شد و همچنین از سه نفر ار فراگیران که در مجموع آموزش های ارایه شده شرایط بهتری را کسب کرده بودند با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل یه عمل آمد.

گفتنی است کارمندان بدو استخدام ابتدا شش دوره آموزشی در رابطه با ساختار و فرهنگ سازمانی را طی نموده و پس از آن یک دوره یک ماهه کارورزی دارند که سه هفته در محل کار خود حضور داشته و در نهایت یک هفته به صورت جمعی در یک مرکز آموزشی با مجموعه سازمان آشنا می‌شوند؛ همچنین براساس رشته فعالیت خود تقسیم شده‌ و در واحد آموزشی کردکوی، دامغان و امام خمینی (ره) دوره یک هفته‌ای را شرکت خواهند کرد.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.