برگزاری جلسه مشترک پارک علم و فناوری و مرکز تحقیقات و آموزش گلستان

جلسه پارک علم و فناوری استان گلستان و مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان در خصوص فعالیت های مرکز رشد برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در راستای تفاهم‌‌نامه پارک علم و فناوری استان گلستان و مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان در خصوص تشکیل مرکز رشد اقماری کشاورزی و منابع طبیعی در مرکز تحقیقات، نشست مشترک و صمیمانه ای با حضور دکتر موسی حسام رئیس پارک علم و فناوری استان گلستان، دکتر جوزدانی معاون پارک علم و فناوری استان، دکتر آیدانی رییس مرکز رشد پارک علم و فناوری، دکتر سید علی حسینی رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان، دکتر فرجی رییس مرکز رشد و معاون پژوهش و فناوری مرکز تحقیقات و آموزش و دکتر فیوضی یوسفی مسئول واحد انتقال فناوری و تجاری سازی مرکز برگزار گردید.
در این نشست ابتدا دکتر حسینی ضمن خوشامد گویی به حاضران درباره اهمیت و جایگاه مرکز رشد کشاورزی در استان توضیحاتی دادند.
سپس دکتر فرجی به عنوان رییس مرکز رشد گزارشی از فعالیت های ۶ ماهه مرکز و شرکت های دانش بنیان مستقر در آن را ارائه دادند و بیان نمودند که مرکز رشد کشاورزی با تمام وجود و امکانات، حمایت از شرکت دانش بنیان را در دستور کار خود دارد.
سپس دکتر حسام رییس محترم پارک علم و فناوری ضمن تشکر از فعالیت های مرکز رشد و حمایت های مرکز تحقیقات بیان داشتند که مرکز رشد کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان در این مدت کم شروع فعالیتش از عملکرد بسیار خوبی برخودار و در بین مراکز رشد استان اولین مرکز رشد فعال می باشد. در ادامه جلسه نسبت به همکاری هرچه بیشتر طرفین و رفع مشکلات اداری موجود بحث و تبادل نظر شد و طرفین متعهد شدند که هر یک به سهم خود تلاش خود را مضاعف نمایند.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.