دیدار رییس و هیات همراه مرکز با امام جمعه شهرستان کردکوی

به‌منظور معرفی مجموعه تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان رئیس و مدیران مرکز با حجت الاسلام دلبری امام جمعه شهرستان کردکوی دیدار نمودند.
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌المللی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در ابتدا صابری رئیس مرکز به بیان وظایف و مأموریت‌های مرکز پرداخت و افزود مهم‌ترین وظیفه همکاران مرکز بررسی مشکلات و چالش‌های بخش کشاورزی استان و تلاش در جهت برطرف نمودن آن می‌باشد. وی به نقش تریبون نماز جمعه در جهت تبیین رسالت و مأموریت‌های مرکز مهم دانسته و افزود با توجه به شعار سال بایستی با مشارکت مردم در جهت افزایش تولید تلاش نماییم. صابری به معرفی واحد آموزشی کردکوی پرداخت و افزود این مجموعه با دارا بودن امکانات و زیرساخت‌های مناسب نقش مهمی در ارائه آموزش‌های مهارتی بخش کشاورزی منطقه غرب استان گلستان دارد.
در ادامه، حجت الاسلام دلبری امام جمعه شهرستان کردکوی ضمن خیرمقدم گویی، فعالیت مرکز تحقیقات را در راستای شعار سال و در جهت افزایش تولید و عملیاتی کردن شعار سال دانست. امام جمعه کردکوی انتقال دانش به نسل‌های جدید و دانش آموزان را بسیار کار پر ارزش دانسته و خاطر نشان کرد این جوانان با بکار بستن علم و دانش، آینده روشنی در پیش خواهند داشت. دلبری آمادگی کامل ستاد نماز جمعه در جهت پیشبرد اهداف و رسالت‌های مرکز تحقیقات را اعلام نمود.
خاطر نشان می‌سازد در این جلسه حجت الاسلام ملایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه، پارسایی معاون برنامه ریزی و پشتیبانی، حسینی مدیر جهاد کشاورزی کردکوی و تازیکه مدیر واحد آموزش شهید روحانی فرد حضور داشتند.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.