برگزاری آخرین جلسه شورای اداری مرکز تحقیقات و آموزش گلستان در سال ۱۳۹۶

جلسه پایانی سال ۱۳۹۶ شورای اداری مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان با حضور دکتر ابوالفضل فرجی رییس، معاونان و اعضای شورا در واحد آموزشی شهید روحانی فرد کردکوی برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در این نشست که در تازیخ ۲۶/۱۲/۹۵ در محل سالن جلسات واحد آموزشی شهید روحانی فرد کردکوی برگزار شد ابتدا دکتر علیرضا قدس ولی معاون برنامه ریزی و پشتیبانی مرکز، ضمن خوش آمد به اعضای جلسه و خدا قوت به همکاران بابت تلاش ها و برنامه های انجام شده در سال۹۶ آرزو نمود تا سال آینده، سالی سرشار از موفقیت و دستاوردهای بسیار برای تمامی همکاران باشد و با دعوت ایشان آقای درودگر نماینده ستاد اقامه نماز استان، سخنانی را در خصوص اهمیت و ضرورت و جایگاه نماز، برای حاضران در جلسه بیان نمود.
در ادامه معاون برنامه ریزی و پشتیبانی، گزارش کاملی از برنامه های محقق شده در سال گذشته و افق سال آینده این حوزه را تقدیم حاضران نمود.
در بخش بعدی دکتر علیرضا کیانی معاون پژوهش، فناوری و انتقال­ یافته، دستاوردها و برنامه های ارزشمند محقق شده و افتخحارات ملی کسب شده مرکز در سال ۹۶ و سایر برنامه های این حوزه و انتظارات و افق سال آینده و برنامه های پیش روی را به اطلاع رساند.
سپس دکتر محمد علی آقاجانی معاون آموزشی، با اشاره به روند رو به رشد و برنا مه های محقق شده در بخش آموزش و توسعه هایی که در بخش های مختلف این حوزه و واحدهای آموزشی رخ داده است از مدیر مرکز و همکاران خود تقدیر نمود و آرزو نمود با این همدلی و همگرایی، این رد خیر و منحنی رو به رشد همچنان در مرکز جاری باشد.
در ادامه برخی از مدیران حاضر گزارشی از برنامه های انجام شده حوزه خود را ارایه دادند و همچنین نقطه نظرات در زمینه برنامه ها و پیشنهادات درآمدزایی را ارایه دادند.
در انتها دکتر فرجی رییس مرکز ضمن تقدیر از تلاش ارزنده تمامی همکاران در سال ۱۳۹۶ تحلیل کلی از وضعیت مرکز و بیان مقام های برتر و نخست کسب شده از سوی بخش ها و واحد های مرکز در بین موسسات و مراکز کشور، برنامه های مورد تعهد و میزان دستیابی به اهداف، وضعیت رو به رشد برنامه های بخش آموزش و …. را برای حاضران تشریح نمود و ضمن نقد مواردی از برنامه های و پروژه ها با توجه به گزارشات ارایه شده و انتظاری که از این مرکز با توجه به جایگاه ملی و استانی می باشد در رهنمودهای خود از همکاران خواستند تا با همت بیشتر مسیر توسعه ای و رو به جلوی مرکز را طی نمایند.
در این جلسه همچنین لوح تقدیر و شادباش سال نو برای اعضای شورای اداری و برنامه ریزی مرکز از سوی ریاست مرکز به همکاران تقدیم شد.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.