بازدید فرماندار شهرستان کردکوی از واحد آموزش کشاورزی شهید روحانی فرد

مهندس ابراهیم قدمنان فرماندار شهرستان کردکوی با حضور در واحد آموزش شهید روحانی فردکردکوی وابسته به مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان، از امکانات و توانمندی های این مرکز آموزشی بازدید نمود.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان، در این بازدید فرماندار شهرستان کردکوی با همراهی دکتر ربانی نسب مدیر واحد آموزش، از امکانات واحد از جمله کلاس‌ها، آزمایشگاه، کارگاه ماشین الات، سالن جلسات و آمفی تئاتر، مزارع آموزشی،تحقیقاتی و آببندان بازدید نمودند.
در ادامه در جلسه‌ای دکتر ربانی نسب ضمن خیر مقدم گویی به مهندس قدمنان، گزارش مختصری از عملکرد واحد آموزش ارائه نمودند. دکتر ربانی این مجموعه را بزرگترین مجموعه آموزشی وزارت جهاد کشاورزی در استان گلستان دانست که همه ساله دوره‌های آموزشی به صورت ملی، منطقه ای و استانی برگزار می‌گردد. وی در پایان به مشکلات مرکز از جمله تامین آب برای آبندان‌های مرکز اشاره و خواستار حمایت فرماندار گردید.
در ادامه مهندس قدمنان فرماندار شهرستان کردکوی ضمن تشکر از فعالیت‌های مدیریت و کارکنان وجود این واحد آموزشی با این وسعت و دارا بودن امکانات را برای استان و شهرستان ارزشمند بر شمرد.
مهندس قدمنان به پتانسیل‌های مرکز از جمله کلاس، مزراع آموزشی و تحقیقاتی اشاره و خاطر نشان ساخت: تمامی وسایل و امکاناتی که برای آموزش کشاورزان و روستازادگان لازم است در این واحد آموزش وجود دارد که می توان از این ظرفیت بیشتر استفاده نمود. وی در پایان قول مساعد جهت حمایت و برطرف نمودن مشکلات موجود را داد.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.