حضور مسول روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش گلستان در جلسه هم اندیشی نمایشگاه تخصصی گلخانه و ادوات باغبانی و نهادهای کشاورزی

اولین جلسه هم اندیشی نمایشگاه تخصصی گلخانه و ادوات باغبانی و نهادهای کشاورزی که در تاریخ ۲۰ لغایت ۲۳ آذر ماه سال جاری در گرگان برگزار می شود با حضور نمایندگان بخش های مختلف سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان در محل اداره ترویج سازمان جهاد کشاورزی برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، پنجمین نمایشگاه تخصصی بذر و کود وسم و نهادهای کشاورزی و دومین نمایشگاه تخصصی گلخانه و ادوات باغبانی و ماشین ها و صنایع وابسته در محل دائمی نمایشگاه بین المللی استان گلستان از تاریخ ۲۰ لغایت ۲۳ آذر ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
در این آیین که با حضور مسول روابط عمومی این مرکز و به ریاست مهندس محمد سبزه مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی و بمنظور برنامه ریزی جهت بازدید کشاورزان و باغداران منطقه و هم اندیشی در مورد برگزاری کارگاه ها و کلاس های آموزشی و نحوه مشارکت تمامی بخش های تخصصی سازمان در نمایشگاه موصوف انجام شد گزارشی از روند ثبت نام شرکت ها و ترکیب غرفه ها در داخل سالن و فضای باز و حضور و بازدید هیات های تجاری از این برنامه را ارایه داد. در ادامه نمایندگان حاضر نقطه نظرات و دیدگاه های خود را ارایه دادند.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.