شرکت حجه السلام ملائی در گردهمایی سالیانه و دوره آموزشی مسولان دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه استان ها در خراسان رضوی

دوره آموزشی « چالشهای حکومت اسلامی در افزایش سطح دینداری جامعه» با حضور حجت الاسلام و المسلمین سعیدیان ، مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی و با شرکت روسای دفاتر نمایندگی ولی فقیه مراکز تحقیقات و آموزش کشاورزی سراسر کشور در تاریخ ۴ اسفندماه لغایت ۵ اسفندماه در مشهد مقدس برگزار گردید.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، حجت الاسلام و المسلمین، سعیدیان ضمن خوش آمدگی به دکتر خاوازی، معاون وزیر و رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی و تشکر از میزبانی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی خراسان رضوی، هدف از تشکیل گردهمایی سالیانه را بیان آخرین فعالیت ها و راهبردهای دفتر و هم اندیشی با همکاران برشمردند.
در ادامه جلسه دکتر خاوازی از حضور مسئولان دفاتر حوزه نمایندگی ولی فقیه استان ها و برپایی این نشست بسیار خوب تشکر کردند. معاون وزیر و رئیس سازمان با بیان مشکلات موجود در کشور، اظهار داشتند حضور روحانیون معزز در مراکز مختلف کشور می تواند منشأ خدمت ، برکت ودلگرمی همکاران و همچنین افزایش کارآمدی سازمان گردد. ایشان یادآوری کردند علیرغم فعالیتهای بسیار خوب فرهنگی در سطح سازمان می توان با پیگیری بیشتر شما عزیزان و بازدید موثردر بخش ها و قسمت های مختلف، شاهد خدمات کارآمدتری در این حوزه باشیم.

لازم به ذکر است در این گردهایی دو روزه از حجج اسلام رجایی خراسانی، احمدی پناه، شاه مردای و فقیه اسفندیاری به عنوان مدرس استفاده شد و سپس به بحث و تبادل در خصوص فعالیت های آتی دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان پرداخته شد.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.