نشست صمیمی رییس مرکز تحقیقات و آموزش گلستان با همکاران جانباز

نشست صمیمی دکتر فرجی رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان با جانبازان مرکز چهارشنبه ۲۸ فروردین ۹۸ برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، دکتر ابوالفضل فرجی رییس این مرکز در نشستی با جانبازان بزرگوار جنگ تحمیلی بمناسبت خجسته زاد روز حضرت ابوالفضل العباس(س) بزرگ جانباز اسلام و روز مبارک جانباز حضور یافت.
در ابتدای این برنامه مهندس حسن پناه مسول روابط عمومی مرکز ضمن شادباش این ایام و خدا قوت به همکاران جانباز این مجموعه، از تلاش و همراهی های این گروه در اجرای شایسته اهداف، برنامه ها و رسالت مرکز تحقیقات و آموزش تشکر نمود و به فلسفه دورهمی جانبازان و ریاست مرکز که گفتگوی بدون واسطه و دو طرفه و صمیمی در خصوص برنامه ها و مسائل مختلف می باشد اشاره نمود.
در ادامه حاضران در نشست ضمن تقدیر و تشکر از برگزاری و نشست این جلسه به بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس و نحوه جانباز شدن خود و خلق خاطرات جاوید از پایمردی ها و خلق حماسه های ماندگار، در خصوص برنامه های مختلف مرکز و جانبازان نقطه نظرات و دیدگاه های خود را بیان نمودند.
در بخش بعدی دکتر فرجی رییس مرکز ضمن ابراز خوشوقتی و خرسندی از حضور در جمع جانبازان شریف مجموعه و ارج گذاری و قدردانی از همت و همراهی هر کدام از این بزرگواران در جایگاه خود و نقش تاثیرگزار این گروه در پیشبرد اهداف سازمانی، برای آنان و خانواده هایشان آرزوی سلامتی و بهروزی نمود و در خصوص در خواست های اداری نیز دستور مساعد پیگیری را صادر نمودند.
سپس مهندس صلبی مشاور امور ایثارگران مرکز ضمن تشکر از رئیس مرکز در خصوص توجه به جانبازان معزز، گزارش کوتاهی از برنامه های حوزه خود و درخواست ها و موارد قابل پیگیری جانبازان را ارایه نمود و نشست مشترک مجموعه با مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان را خواستار گردید.
در پایان این نشست با اهدای شاخه گل و لوح تقدیر از جانبازان و همسر پرستار جانباز تجلیل بعمل امد.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.