نشست خبری آیت اله تقوی نماینده ی ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی با اصحاب رسانه در استان گلستان

نشست خبری آیت اله تقوی نماینده ی ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با اصحاب رسانه استان گلستان در حاشیه همایش نقش جهاد کشاورزی در تحقق گام دوم انقلاب ۴ تیر ۹۹ در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان، در این نشست دکتر مختار مهاجر رییس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان در ابتدا به ارائه ی گزارشی از روند تولید محصولات کشاورزی در استان پرداخت و گفت : یک میلیون و پنجاه هزار تن گندم برداشت شده و ۹۴ درصد محصول برداشت شده است.

در ادامه آیت اله سیدرضا تقوی نماینده ی ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی گفت:خبرنگاران حلقه ی ارتباطی بین مردم و مسوولان هستند و شما با اطلاع رسانی صحیح گامی برای رشد و تعالی جامعه برمی دارید.

وی افزود: حوزه ی کشاورزی حوزه ی معیشت مردم است و از دیرباز بسیار پر اهمیت بوده است بنابراین از آنجا که با حیات و سلامت مردم ارتباط مستقیم  دارد بسیار مهم و تاثیرگذار است.

نماینده ی ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی گفت: بخش کشاورزی متولی تولید است و سازمان تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی که از علمی ترین مراکز است به سلامت محصولات کشاورزی توجه ویژه دارد. بنابراین سعی کنیم کشاورزی را به سمت علمی شدن پیش ببریم.

وی افزود: در محصولات زراعی و باغی ۱۲۵ میلیون تن تولیدات داریم و مراتع و امکانات دامداری ها  و مرغداری ها نیز  همراه دانش و تخصص کافی رشد بسیار خوبی داشته و فرآورده های  بسیار خوب کیفی و کمی دارد.

آیت اله تقوی در ادامه گفت: حفظ خاک باید در اولویت باشد و همه باید از سرمایه های ارزشمند طبیعی و منابع غیر قابل تجدید  صیانت کنیم.

Attachments area

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.