تقدیر سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی از همکاران روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش گلستان

به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی، توسط دکتر ساسان والی زاده سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی از همکاران روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان با اهدای لوحی، تقدیر بعمل آمد.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در این لوح از استقرار تفکر ارتباطی و یکپارچه سازی ارتباطات بخش کشاورزی تقدیر شده است و ضمن شادباش روز روابط عمومی و ارتباطات، در راستای جلب همه استعداد و توان و مشارکت توام با احساس مسئولیت در اطلاع رسانی و بهبود فرایند های ارتباطی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی دعوت به مشارکت شده است.

در بخشی از این لوح آمده است:

همکارمحترم روابط عمومی

توسعه همه جانبه نظام ارتباطی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی مرهون تلاش، مشارکت و مساعدت کارگزاران روابط عمومی در راستای استقرار تفکر ارتباطی و یکپارچه سازی ارتباطات بخش کشاورزی است. با تبریک روز روابط عمومی و ارتباطات به جنابعالی از شما دعوت می کنم با جلب همه استعداد و توان و مشارکت توام با احساس مسئولیت در اطلاع رسانی و بهبود فرایندهای ارتباطی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی کوشا باشید. از تعهد و تلاش شایسته شما برای تحقق شعارها و اطلاع رسانی هنرمندانه در برنامه های کلان وزارت جهاد کشاورزی قدردانی می کنم. از درگاه خداوند متعال توفیق روزافزون شما را خواستارم.


ساسان والی زاده

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.