برگزاری آیین عقد تفاهم نامه سه جانبه همکاری و افتتاح هنرستان کشاورزی در واحد آموزشی شهید روحانی فرد کردکوی

آیین عقد تفاهم نامه سه جانبه همکاری بین مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان، اداره کل آموزش و پرورش و سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان و افتتاح هنرستان کشاورزی در واحد آموزشی پژوهشی شهید روحانی فرد کردکوی وابسته به این مرکز برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در این آیین که با حضور فرماندار و گروهی از مدیران شهرستان کردکوی، مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان، دکتر فرجی رییس، معاون آموزشی و گروهی از همکاران مرکز انجام شد. ابتدا دکتر محمد علی آقاجانی معاون آموزش مرکز، ضمن خیر مقدم، با اشاره به سیاست و برنامه عملی کشاورزان آینده، در خصوص سرمایه گذاری بر روی آموزش بخش کشاورزی در راستای توسعه مهارت های فردی و سازمانی بخش صحبت کرد و در ادامه گزارشی از روند پیگیری و رویدادهای مشترک و سلسله پیگیری های این مرکز و موافقت موسسه آموزش و ترویج کشاورزی و وزارت آموزش و پرورش با ایجاد هنرستان کشاورزی و جذب دانش آموز برای سال تحصیلی آینده، را به اطلاع رساند. ایشان همچنین در ادامه بخش هایی از تفاهم نامه را برای حاضران بازخوانی کرد.

در بخش بعدی این برنامه، دکتر حاجیلری معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش ضمن ارایه گزارشی از نشست ها و پیگیری هایی که بین این مرکز و اداره آموزش پرورش استان تاکنون انجام شده است در خصوص تاثیر این برنامه بر روی گروه هدف و نحوه دستیابی به توسعه از این مسیر سخنان خود را ارایه داد.

در بخش انتهایی این آیین و با حضور مدیران سه دستگاه: دکتر فرجی، مهندس گوهری و مهندس سبزه به نیابت از سوی دکتر مهاجر، تفاهم نامه همکاری سه جانبه نیز بین مرکز تحقیقات و آموزش، اداره کل اموزش و پرورش سازمان جهاد کشاورزی استان امضا و مبادله شد.

همچنین در همین روز با حضور مدیران استانی و شهرستانی و دانش آموزان، آیین افتتاحیه هنرستان کشاورزی نیز در این واحد انجام شد و در ادامه بخش های مختلف هنرستان از جمله: کلاس های درس، کارگاه های آموزش عملی، سایت کامییوتر، سالن جلسات، سالن و امکانات ورزشی و فرهنگی و مذهبی و سایر بخش های مجموعه بازدید به عمل آمد.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.