برگزاری ویدئو کنفرانس مسئولین کارآفرینی مراکز تحقیقات و آموزش کشاورزی

پیرو هماهنگی به عمل آمده و دعوت دفتر کارآفرینی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی، اولین گردهمایی مجازی مسئولین کارآفرینی مراکز تحقیقات و آموزش مورخ  ۹۹/۷/۲۲ از طریق وب کنفرانس برگزار گردید.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان در این وبینار دکتر مختاری رئیس مرکز کارآفرینی موسسه  در خصوص پروژه راه اندازی کسب و کار نوپا در بخش کشاورزی مطالبی را بیان نمودند. وی با بیان اینکه باید نگاه به کشاورزی از سنتی به یک کشاورزی با علم و تکنولوژی تغییر یابد، از مسئولین کارافرینی مراکز خواستند که نسبت به شناسایی استارتاپهای بخش کشاورزی و ارتباط بیشتر در جهت همکاری با آنها اقدام نمایند.

در این جلسه آقای نوراله تازیکه مسئول کارآفرینی مرکز، فعالیت های دفتر کارآفرینی مرکز گلستان را بیان نمودند. وی مهمترین اقدامات این دفتر را ارتباط شرکت تعاونی زعفران کاران وامنان با استارتاپ‌های بخش کشاورزی از جمله کشمون و باسلام جهت فروش اینترنتی محصولات بیان نمودند. تازیکه مهمترین برنامه های این مرکز را شناسایی دانش‌آموزان با استعداد و نوآور، همچنین آموزش فرزندان و فارغ التحصیلان روستای وامنان بیان نمود.

مهمترین مصوبات جلسه عبارتند از :

فرهنگسازی و توانمند سازی از طریق ارائه برگزاری دوره های آموزشی

 امید آفرینی در این حوزه

 شناسایی استارت آپ های فعال در حوزه کشاورزی جهت شبکه سازی 

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.