برگزاری نشست مقدماتی همایش ملی فرهنگ و مدیریت جهادی، امنیت غذایی در گرگان

نشست مقدماتی همایش ملی “فرهنگ و مدیریت جهادی، امنیت غذایی در گرگان” با حضور اعضاء در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی گلستان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در ابتدای این جلسه حجت الاسلام سایری مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی گلستان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص همایش را به سمع و نظر حاضرین رساندند. سایری از تشکیل کمیسیون‌های علمی و پذیرش مقالات خبر داد و افزود تمامی امکانات برای برگزاری هر چه بهتر و موثرتر این همایش فراهم گردیده است. در ادامه دکتر فرجی رئیس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان و دبیر کمیته علمی همایش از روند داوری مقالات و انتخاب نفرات برتر گزارشی بیان نمود. فرجی سطح مقالات رسیده به همایش را با کیفیت اعلام کرد و افزود در کمیته‌های تخصصی، اساتیدی از دانشگاه ها و موسسات آموزشی، مرکز تحقیقات و آموزش و دستگاه های اجرایی استان حضور داشتند.
در ادامه دکتر حاجی رحیمی دبیر همایش ضمن تقدیر و تشکر از تلاش و اقدامات انجام شده به اهمیت اثر بخشی این همایش اشاره و افزود بایستی با اطلاع رسانی گسترده بتوانیم اهداف این رویداد ملی را به اطلاع جامعه هدف برسانیم. وی در ادامه به حضور مهمانان خارج از استان و مسئولان عالی وزارت جهاد کشاورزی در این همایش به اهمیت برنامه ریزی و اجرای دقیق برنامه‌ها اشاره نمود. خاطر نشان می‌سازد همایش فرهنگ و مدیریت جهادی، امنیت غذایی روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۲/۱۹ با حضور حجه الاسلام ربانی نماینده محترم ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی در گرگان برگزار خواهد شد.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.