تقدیر رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی از پژوهشگر بخش تحقیقات گیاهپزشکی مرکز تحقیقات و آموزش گلستان

دکتر اسکندر زند معاون وزیر و رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی از مهندس علیرضا ساوری نژاد پژوهشگر بخش تحقیقات گیاهپزشکی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان تقدیر کرد.


به گزارش روابط عمومی و روابط بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، با توجه به کسب افتخارعنوان محقق معین نمونه کشور، ضمن اعلام این مهم، با اهدای لوح تقدیر و هدیه از مهندس ساوری نژاد تجلیل بعمل آمد.
در بخشی از متن این لوح آمده است:


جناب آقای مهندس علیرضا ساوری نژاد
محقق محترم مرکزتحقیقات وآموزش کشاورزی ومنابع طبیعی استان گلستان
باسلام
توانمندی مروجان وبهره برداران با استفاده از ظرفیت علمی پژوهشگران مراکز تحقیقات وآموزش کشاورزی ومنابع طبیعی مهمترین رکن مدیریت دانش واطلاعات در بخش کشاورزی می باشد قابلیت های علمی وکاربردی جنابعالی در عرصه های تولید منجر به کسب عنوان محقق معین نمونه شده است.
بدین وسیله ضمن تقدیر از تلاش های مجدانه جناب عالی از در گاه خداوندمتعال سربلندی و توفیق روز افزونتان را در انتقال یا فته های تحقیقاتی به عرصه های تولید بخش کشاورزی ایران اسلامی مسلت می نماید.
اسکندر زند
معاون وزیر و رئیس سازمان


روابط عمومی مرکز، همراه با آرزوی شادکامی و بهروزی و تقدیم شادباش خدمت ایشان، امیدوار است همچون همیشه از راهنمایی ها و همکاری های این بزرگوار بهره مند باشد.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.