افتخار کسب عنوان موفق ترین رده بسیج برای پایگاه مقاومت مرکز تحقیقات و آموزش گلستان

پایگاه مقاومت بسیج کاشف العلوم مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان به افتخار عنوان موفق ترین رده بسیج دست یافت.


به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، مهندس اسماعیل مقصودلو فرمانده پایگاه مقاومت بسیج کاشف العلوم مرکز در این خصوص گفت: در آیینی که به این مناسیت و با عنوان پنجمین جشنواره استانی مالک اشتر سپاه نینوا استان گلستان برگزار شد این مهم اعلام شد و با اهدای لوح نقدیر از عزیزان زحمتکش این پایگاه تفدیر بعمل آمد.
در بخشی از این لوح که از سوی سرتیپ دوم پاسدار رحمت اله صادقی، فرمانده سپاه نینوا استان گلستان تنظیم و تقدیم شده، آمده است:
در راستای تحقق تدابیر فرمانده معظم کل قوا، بر اساس ارزیابی انجام شده مبتنی بر فرآیند اشراف کلی فرماندهی در وضیعت و عملکرد سال ۱۳۹۳ مفتخر به کسب عنوان :
موفق ترین رده بسیج
در پنجمین جشنواره استانی مالک اشتر سپاه نینوا استان گلستان گردیده اید. قطعا این موفقیت مرهون همت و نقش موثر فرماندهی و مدیریت جنابعالی و بسیجیان پر تلاش آن رده می باشد.
بدینوسیله مراتب قدردانی و سپاس خود را از تلاش مجدانه و مجاهدانه شما اعلام می دارد . ان شاءالله با اتکال به خداوند سبحان و تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) و نایب برحقش امام خامنه ای (مدظله العالی) موفق و موید باشید.

DSC07834

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.