انتصاب مهندس محمد نعمتی به عنوان سرپرست ایستگاه تحقیقات کشاورزی گنبدکاووس

مهندس محمد نعمتی به عنوان سرپرست ایستگاه تحقیقات کشاورزی گنبدکاووس وابسته به مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان منصوب شد.


به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، طی حکمی که از سوی دکتر سیدعلی حسینی رییس این مرکز صادر شد مهندس محمد نعمتی با توجه به سابقه و تجربه برای این جایگاه منصوب شد.
دراین برنامه که در محل دفتر ایستگاه و با حضور تمامی همکاران ایستگاه، دکترابولفضل فرجی معاون پژوهش و فناوری و مهندس کتولی نژاد مسول حراست مرکز برگزار شد ابتدا دکتر فرجی ضمن قدردانی از تلاش همکاران در اجرای شایسته طرح های تحقیقاتی و سایر برنامه های پژوهشی، توضیحاتی را درخصوص وضعیت مرکز، برنامه های در دست اجرا و سایر برنامه های در پیش را برای حاضران ارایه نمود.
در بخش بعدی برنامه در راستای تفدبر از مهندس کمال اسلامی رییس پیشین ایستگاه دکتر فرجی ضمن تقدیم لوح تقدیر ریاست مرکز، توضبحاتی در خصوص زحمات و برنامه های انجام شده در ایستگاه را ارایه نمود و در ادامه همراه با تقدیم ابلاغ حکم سرپرستی ایستگاه به مهندس نعمتی برای ایشان و ارتقای مجموعه آرزوی توفبق نمود.
روابط عمومی مرکز همراه با شادباش افتخار کسب ردای خدمت به ایشان و آرزوی توفیق روز افزون، امیدوار است همچون همیشه از راهنمایی ها و همکاری های ایشان بهره مند باشد.

 DSC03125 [iPhone] DSC03129 [iPhone]

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.