بازدید نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان از نهالستان شرکت دانش بنیان در ایستگاه تحقیقات عراقی محله گرگان

حجت الاسلام معصومی فر نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان از نهالستان شرکت دانش بنیان زیست فرایند تولید پایدار در ایستگاه تحقیقات عراقی محله گرگان وابسته به مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان بازدید به عمل آورد.


به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در این برنامه که حجت الاسلام ملایی مسول دفتر نماینده ولی فقیه مرکز و دکتر فرجی معاون پژوهش و فناوری نیز ایشان را همراهی می کردند از نهالستان شرکت دانش بنیان زیست فرایند تولید پایدار که در یک قرارداد مشارکتی با مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان در ایستگاه تحقیقات عراقی محله گرگان احداث شده است بازدید بعمل آوردند.
در این بازدید دکتر مختارپور رئیس بخش تحقیقات زراعی و باغی و از اعضای این شرکت دانش بنیان توضیح مسبوطی در رابطه با این قرارداد مشترک ارائه دادند. ایشان اضافه کردند در قالب این قرارداد مقرر است با همکاری شرکت و مرکز تحقیقات سالانه یک میلیون اصله نهال جنگلی، زراعت چوب، زینتی و نهال­های مثمر تولید گردد. این پروژه از اسفندماه گذشته شروع شده و درحال حاضر حدود ۶۰۰ هزار نهال از ۱۷ گونه گیاهی در حال تکثیر و بیش از ۴۰۰ هزار قلمه و بذر گیاهان دیگر نیز در مهرماه جاری کشت خواهد شد.
حجت الاسلام و المسلمین معصومی فر نیز ضمن تشکر و قدردانی از دست اندرکاران این پروژه آن را در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی در کشور توصیف کردند.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.