برگزاری آیین تجلیل از دکتر باقرانی در مرکز تحقیقات و آموزش گلستان

آیین تجلیل از خدمات دکتر ناصر باقرانی در بخش تحقیقات گیاهپزشکی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، همزمان با ولادت با سعادت حضرت علی ابن موسی رضا (ع) و هفته گرامی دولت، مراسم تجلیل و تتودیع برای دکتر باقرانی عضو هیات علمی و محقق علف‌های هرز در بخش تحقیقات گیاهپزشکی با حضور دکتر سید علی حسینی رییس مرکز و مهندس قدیریان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی، دکتر آقاجانی رئیس بخش و جمعی از همکاران بخش برگزار گردید.
در این، مراسم دکتر آقاجانی ضمن خیرمقدم و عرض تبریک به مناسبت ولادت با سعادت حضرت امام رضا (ع) و روز کارمند، انتقال آقای دکتر باقرانی را اتفاقی بزرگ و ناخوشایند برای بخش برشمردند و برای ایشان آرزوی سلامتی و توفیق در سنگر جدید را نمودند. ضمناً از ایشان درخواست کردند تا در مجاورت امام هشتم شیعیان، همواره دعاگوی همه‌ی همکاران بخش باشند.
سپس تعدادی از همکاران خاطراتی از سال‌های همکاری با آقای دکتر باقرانی را نقل نمودند. در پایان مراسم، دکتر حسینی رییس مرکز نیز روزهای خوش و پر از موفقیتی را برای دکتر باقرانی آرزو کردند و به رسم یادبود، هدایای تهیه شده توسط همکاران بخش را به ایشان تقدیم نمودند.

20150826_104042

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.