برگزاری آیین جشن میلاد حضرت امام رضا و هفته گرامی دولت در مرکز تحقیقات و آموزش گلستان

آیین جشن میلاد باسعادت حضرت ثامن الائمه، امام علی ابن موسی الرضا(ع) ، هفته گرامی دولت و روز کارمند در مرکز تحقیقات وآموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، به این مناسبت های گرامی مراسمی ویژه در روز ۴ شنبه ۴/۶/۹۴ از سوی شورای فرهنگی مرکز با حضور دکتر سید علی حسینی رییس مرکز ، مهندس قدیریان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی، مهندس فرضعلی نژاد معاون آموزش، حاج آقا ملائی مسول دفتر نماینده ولی فقیه، حاج آقا رحیمیان امام جماعت مرکز و گروهی از همکاران شریف مجموعه در محل نمازخانه این مرکز برنامه ریزی و برگزار شد.
در این ابتدا این برنامه دکتر حسینی رییس مرکز، ضمن خیر مقدم به حاضران و شادباش میلاد باسعادت حضرت ثامن الائمه، امام علی ابن موسی الرضا، هفته دولت و روز کارمند را به همه همکاران مجموعه تحقیقات و آموزش تبریک و تهنیت گفت. وی افزود: حضرت علی بن موسی الرضا (ع) بزرگترین نعمتی است که خداوند متعال بر ملت ایران عرضه داشته است و بارگاه ملکوتی آن حضرت شمس الشموس که منشا خیر برای کشور است، خاک پاک ایران را منور ساخته و خیر آن حضرت شامل حال همه مسلمین ایران و جهان گشته است.
ایشان همچنین بیان کرد که هفته دولت یاد و خاطره شهیدان عزیز رجائی و باهنر را برای ما یادآور می شود. این بزرگواران در دوران کوتاه خدمتشان و در سخت ترین شرایط آن روزهای کشور، انقلاب و جنگ، با برنامه ها و اهداف بزرگی که برای کشور طراحی و اجرا نمودند رد خیری به یاد ماندنی برای ما و آیندگان به جا گذاشتند بنابر این وظیفه ماست که با پاسداری از این دستاوردهای ارزشمند، ادامه دهنده راه این شهیدان والا مقام باشیم.
در ادامه با برنامه مولودی خولنی یکی از مداحان اهل بیت همراه با بیان احادیث و روابات مربوطه و خاطرات مرتبط با ایام و پذیرایی شیرینی این جشن ادامه یافت.

DSC07855

DSC07870

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.