برگزاری جلسه توسعه آموزش های کارودانش در واحد آموزش شهید روحانی فرد کردکوی

به منظور برنامه ریزی در خصوص جذب دانش آموز مقطع متوسطه (کارودانش) برای سال تحصیلی (۹۵-۹۴) جلسه ای در واحد آموزشی شهید روحانی فرد شهرستان کردکوی وابسته به مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان برگزار گردید.


به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در ابتدای این جلسه مهندس رضی مدیر واحد آموزشی کردکوی با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران در ماه مبارک رمضان گفت: در سال گذشته به حوال و قوه الهی توانستیم در دو رشته دانش آموز مقطع متوسطه جذب نمائیم که بایستی به ارزیابی کمی و کیفی موضوع بپردازیم.
وی همچنین به برنامه ریزی برای جذب دانش آموز اشاره وبیان داشت: با هماهنگی با مدیریت آموزش و پرورش شهرستان های غرب استان در چندین رشته می توانیم دانش آموز جذب نمائیم که بایستی با در نظر گرفتن پتانسیل ها و امکانات مرکزنسبت به این موضوع اقدام نمائیم.
در ادامه مهندس انق مسئول کارودانش واحد آموزشی گزارشی از اجرای دوره های کارودانش سال گذشته ارائه نمود. وی همچنین به مشکلات حضور دانش آموزان در واحد آموزشی اشاره داشت و خواستار هماهنگی بیشتر مسئولین جهت برگزاری با کیفیت این دوره ها شد.
سپس مهندس اسکندرلی مسئول کارودانش مرکز با اشاره به تجربه یکساله جذب دانش آموز گفت با اجرای دوره های کارودانش دانش آموزان و خانواده های آنها با محیط واحد آموزشی آشنا شده لذا می توان در جهت جذب این دانش آموزان برای ادامه تحصیل در مقطع کاردانی نیز استفاده نمود.
در ادامه مهندس فرضعلی نژاد معاون آموزشی مرکز از زحمات و تلاش های همکاران جهت اجرای دوره های آموزش کارودانش سال ۹۳ تقدیر و تشکر نمود. وی در ادامه خاطر نشان ساخت سال گذشته ۶۲۸ دانش آموز در رشته های کشاورزی مشغول به تحصیل بوده اند که از این تعداد ۶۱ نفر در واحد اموزشی کردکوی دروس عملی و تئوری خود را گذرانده اند. فرضعلی در ادامه به هماهنگی های انجام شده برای جذب دانش آموز سال جدید اشاره نمود.
در ادامه مدیران گروه های آموزشی به بیان نقطه نظرات خود پرداخته و در پایان مقرر گردید برای سال تحصیلی ۹۵-۹۴ در واحد آموزش شهید روحانی فرد کردکوی دو رشته دختران و دو رشته پسران دانش آموز جذب گردند.

IMG_0014

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.