برگزاری جلسه شورای تعامل و تبادل نظر دانشجویی در مرکز تحقیقات و آموزش گلستان

جلسه مقدماتی شورای تعامل و تبادل نظر دانشجویی مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد کشاورزی استان گلستان برگزار گردید.


به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در ابتدای این جلسه مهندس رستم پور دبیر شورا ضمن خیرمقدم گویی به همکاران، تشکیل این جلسه را در راستای اجرای دستورالعمل ارسالی از سوی دانشگاه جامع علمی کاربردی گلستان دانست و هدف از برگزاری آن را همکاری و تعامل بیشتر دانشجویان در بیان مشکلات و انتقادات و ارائه راهکار در برطرف نمودن آن از سوی مسسئولان مرکز عنوان کرد.
در ادامه حجت الاسلام ملائی مسول فرهنگی و دانشجویی مرکز ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و قیام خونین پانزدهم خرداد، در سخنانی خاطر نشان ساخت: هر مجموعه دارای نقاط قوت و ضعفی می باشد که بایستی در جهت تقویت نقاط قوت و برطرف نمودن نقاط ضعف گام برداشت. حاج آقا ملائی حضور خود دانشجویان و تعامل آنها با مسئولان دانشگاه را یکی از مهمترین راهکارهای برطرف نمودن مشکلات دانست و بیان کرد در بعضی از جاها ما نقاط ضعف داریم که بایستی برطرف شود و در بعضی از موارد هم دانشجویان مشکل دارند که بایستی در جهت رفع آن اقدام نمایند.
در ادامه هریک از حاضرین موارد و نقطه نظرات خود را مطرح نمودند و مقرر گردید این جلسات به طور مرتب برگزار و دبیر جلسه نسبت به مشخص نمودن موضوع کاری برای جلسات بعدی اقدام نماید.
خاطر نشان می سازد در این جلسه مهندس فرضعلی نژاد معاون آموزشی مرکز، مهندس رضوانی مدرس مرکز، مهندس تازیکه کارشناس روابط عمومی مرکز، مهندس رستم پور، نمایندگان دانشجویان آقا و خانم مرکز حسینی و خسروی نیز حضور داشتند.

IMG_0128

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.