برگزاری جلسه شورای فرهنگی در مرکز تحقیقات و آموزش گلستان

نخستین جلسه شورای فرهنگی در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، نخستین جلسه برنامه ریزی و هماهنگی شورای فرهنگی مرکز در روز  شنبه ۹۴/۲/۱۹ با حضور دکتر سید علی حسینی رییس مرکز، مهندس فرضعلی نژاد معاون آموزش، حاج آقا ملائی مسول دفتر نماینده محترم ولی فقیه، مهندس کتولی نژاد مسئول حراست، مهندس مقصودلو مسئول بسیج و مهندس حسن پناه مسئول روابط عمومی در دفتر ریاست این مرکز برگزار شد.
در ابتدای برنامه حاج آقا ملائی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ضمن خیرمقدم به حاضران و شادباش ایام در سخنانی تقارن زمان برگزاری جلسه شورای فرهنگی در بین دو عید ۱۳ رجب و عید بعثت را به فال نیک گرفته و آرزو نمودند همگی از تبعات نافی و وافی این ایام بهره مند شویم.
ایشان همچنین با اشاره به حدیثی گفت: قیمت هر چیز بستگی به غایت آن دارد و هدف از بعثت، نیز زنده کردن فرهنگ است و جایگاه برنامه های فرهنگی ادامه همان مهم است و آرزو کردند مجموعه فرهنگی منسجم و سازمان یافته ای در مرکز فعال شود.
در بخش بعدی دکتر حسینی نیز همراه با شادباش مناسبت ها گفت: ان شاء الله منش بزرگواران را در زندگی پیگیری کنیم.
ایشان با شرح حرکات قطعی  و توسطی در سخنانی به این مهم اشاره کرد:
خداوند به طول و عرض عمل کار ندارد به عمق عمل کار دارد.
دکتر حسینی در رهنمودهای خود از جمع حاضر خواستند در خصوص شکل گیری و روند کار این شورا ۳ اصل مهم را مد نظر قرار داده و عمل نمایند
۱- ساماندهی
۲- برنامه ریزی
۳- خالص سازی
در ادامه جلسه معاون آموزش، مسولان حراست، بسیج و روابط عمومی نیز نظرات و پیشنهادات خود را در موضوع شورا ارایه دادند. این برنامه با جمع بندی حاج آقا ملائی خاتمه یافت.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.