برگزاری جلسه هماهنگی امتحانات پایان ترم دانشجویان شهید حاجی گریمی گرگان

جلسه هماهنگی برگزاری امتحانات پایان ترم دانشجویان مرکز آموزش شهید حاجی گریمی گرگان وابسته به مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان با حضور معاون آموزشی و مراقبان برگزار گردید.


به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در ابتدای این جلسه مهندس نوراله تازیکه مسئول برگزاری امتحانات مرکز ضمن تبریک فرا رسیدن نیمه شعبان، همچنین تسلیت ایام چهاردهم و پانزدهم خرداد ماه در سخنانی گفت: مطابق تقویم آموزشی دانشگاه جامع امتحانات پایانی نیمسال دوم ۹۴-۹۳ از تاریخ ۱۶ خرداد آغاز و تا ۲۷ خرداد ادامه خواهد داشت وی خاطر نشان کرد امتحانات در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار و در مجموع برای دو گروه منابع طبیعی و دام ۱۴۹ آزمون برگزار می گردد. مهندس تازیکه در ادامه به موارد و مشکلات موجود از جمله فصل برگزاری امتحانات و گرمای هوا اشاره داشته و خاطر نشان کرد بایستی نسبت به تجهیز محل برگزاری امتحانات به وسایل خنک کننده اقدام لازم بعمل آید.
در ادامه مهندس فرضعلی نژاد معاون آموزشی مرکز ضمن تقدیر و تشکر از همکاران و مراقبان به برگزاری کیفی تر امتحانات اشاره داشته و از مراقبیت خواستند نهایت دقت و توجه لازم را در طول امتحانات داشته باشند. وی همچنین خاطر نشان کرد با هماهنگی بعمل آمده، تعدادی از کولر و پنکه به محل برگزاری امتحانات در حال انتقال می باشد تا دانشجویان بتوانند در فضایی آرام امتحانات خود را پشت سر بگذارند.

IMG_0143

IMG_0155

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.