برگزاری دومین جلسه شورای فرهنگی در مرکز تحقیقات و آموزش گلستان

دومین جلسه شورای فرهنگی در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، دومین جلسه شورای فرهنگی مرکز در روز سه شنبه ۱۶/۴/۹۴ با حضور دکتر سید علی حسینی رییس مرکز، اعضای شورا: مهندس فرضعلی نژاد معاون آموزش، مهندس قدیریان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی، حاج آقا ملائی مسول دفتر نماینده محترم ولی فقیه، مهندس کتولی نژاد مسول حراست، مهندس مقصودلو مسول بسیج و مهندس حسن پناه مسول روابط عمومی و تعدادی از همکاران در دفتر ریاست مرکز برگزار شد.
در ایتدای برنامه حاج آقا ملائی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سخنانی ضمن خوش آمد و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و تسلیت و تعزیت شهادت امام علی (ع) آرزو نمودند همگی از تبعات نافی و وافی این ایام بهره مند شویم. ایشان در ادامه با بیان حدیث امام علی(ع) :
و الله الله فی القرآن لا یسبقکم بالعمل به غیرکم.
و خدا را،خدا را(توجه به خدا نمایید)درباره قرآن،مبادا دیگران‏ در عمل به آن از شما پیشی بگیرند.
خواستند تا اهتمام بیشتری نسبت به قران داشته باشیم. ایشان همچنین با اشاره به آیاتی از سوره آل عمران و بیان شرایط شورا و مشورت، از اعضای شورا خواستند تا ملاک کار شورا همین آیات باشد.
در بخش بعدی دکتر حسینی نیز همراه با آرزوی قبولی طاعات، در رهنمودهای خود با اشاره به جمله ناب آیت الله مجتهدی:
آنچه ازسر گذشت ؛ شد سرگذشت!!!
حیف بی دقت گذشت؛ اما گذشت!!!
تاکه خواستیم یک «دوروزی» فکرکنیم!!!!!!!
بر در خانه نوشتند؛ درگذشت…
گفت: باید زمان را ازدست نداد و با دقت و تکیه بر توان همکاران و امکانات مرکز برنامه های این حوزه را به شایستگی انجام داد در خصوص مناسبت ها، برنامه های متناسب در موعد خود در مرکز انجام شود
در ادامه جلسه حاضران در این برنامه نظرات و پیشنهادات خود را در موضوعات مختلف همانند برگزاری دورهای آموزشی برای همکاران و فرزندان و خانواده همکاران از جمله دوره های قران، مهدویت و قصه های قرانی ارایه دادند. این برنامه با جمع بندی حاج آقا ملائی خاتمه یافت.

DSC04910

DSC04911

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.