تداوم همکاری های آموزشی کار و دانش و علمی کاربردی در استان گلستان

همکاری های آموزشی کار و دانش و علمی کاربردی در راستای هم افزایی بین بخش های مختلف استان گلستان ادامه می یابد.


به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، به منظور تعامل بیشتر این مرکز با ادارات آموزش و پرورش و فنی و حرفه ای شهرستان های استان، مسولان مرکز با حضور در هنرستان های کشاورزی شهرستان های گنبد و علی آباد کتول، جلسات مشترکی را در جهت همکاری بیشتر و هم افزایی برگزار نمودند.
مهندس فرضعلی نژاد معاون آموزشی مرکز، مهندس حسین پور معاون واحد آموزشی شهید روحانی فرد کردکوی و مهندس اسکندرلی مسول آموزش های کار و دانش، در جلسه ای با مسولان هنرستان کشاورزی به بررسی راهکارهای افزایش همکاری های آموزشی پرداختند.
در این خصوص مقرر گردید جهت توسعه آموزش های کشاورزی استان، جذب و دانش آموز در هنرستان های فوق الذکر افزایش یابد. همچنین جهت آشنایی بیشتر دانش آموزان برای ادامه تحصیل در مقطع کاردانی و کارشناسی، تمهیدات لازم در خصوص بازدید دانش آموزان هنرستان های مربوطه از واحد آموزشی شهید روحانی فرد کردکوی بعمل آید.
همچنین مهندس اسکندرلی و مهندس حسین پور با حضور در مرکز آموزش فنی حرفه ای کلاله، با حضور در کلاس درس هنرجویان، به معرفی مرکز پرداخته و بروشورهای معرفی مرکز بین هنرجویان توزیع گردید.

IMG_0034

IMG_0047

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.