تشریح فعالیت های واحد آموزشی شهید روحانی فرد در پنجمین همایش ماهیانه دهیاران بخش مرکز ی شهرستان کردکوی

فعالیت های واحد آموزشی شهید روحانی فرد شهرستان کردکوی وابسته به مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان در پنجمین همایش ماهیانه دهیاران بخش مرکزی شهرستان کردکوی برای حاضران تشریح شد.


به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، مهندس حمید حسین پور معاون واحد آموزشی شهید روحانی فرد شهرستان کردکوی در این همایش ضمن تقدیر و تشکر از بخشدار به معرفی و بیان برنامه های واحد آموزش پرداخته و این واحد را یکی از با سابقه ترین واحد آموزشی کشور در زمینه آموزش های بخش کشاورزی دانست.
وی به سابقه واحد در آموزش های کارودانش و فنی وحرفه ای اشاره و بیان داشت: در سالهای گذشته دانش آموزان مستعد منطقه برای ادامه تحصیل در دوره های شبانه روزی جذب و در کنار تحصیل مهارت های لازم را یاد گرفته که می توانستند برای خود شغل نمایند و خوشبختانه از سال گذشته نیز تعداد ۶۰ نفر دانش آموز از این واحد فارغ التحصیل گردیدند. وی در خصوص آموزش های علمی کاربردی بیان داشت: تعدادی از دانشجویان این واحد آموزشی بعد از فارغ التحصیلی با تشکیل تعاونی و ثبت شرکت در زمینه تولید نهال، تولید کودهای بیولوژیک و همچنین احداث گلخانه مشغول به فعالیت نموده به طوری که آقای خادم پیر فارغ التحصیل این واحد در کشور عراق و ترکمنستان در حال احداث باغ انار می باشد. حسین پور در خاتمه از دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاها درخواست همکاری لازم در خصوص اطلاع رسانی ( نصب بنر و توزیع بروشورو آگهی های واحد) را نمود. خاطر نشان می سازد در این همایش بسته های تبلیغاتی بین شرکت کنندگان توزیع ومورد توجه آنان واقع گردید.

IMG_0156
IMG_0141

IMG_0158

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.