تقدیر رییس موسسه تحقیقات دیم از پژوهشگران بخش تحقیقات زراعی و باغی مرکز تحقیقات و آموزش گلستان در راستای معرفی گندم نان آفتاب

پژوهشگران بخش تحقیقات زراعی و باغی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان از سوی دکتر صابر گلکاری رئیس موسسه تحقیقات کشاورزی دیم کشوردر راستای نام گذاری وآزاد سازی رقم جدید گندم نان با نام «آفتاب» مورد تقدیر قرار گرفتند.


به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، مهندس حسن قوجق، مهندس جبار آلت جعفر بای، مهندس شعبان کیا و مهندس معصومه خیرگو، ا عضای هیات علمی و پژوهشگران بخش تحقیقات زراعی و باغی این مرکز با توجه به زحمات وتلاش های مجدانه در معرفی رقم فوق ، از سوی ایشان مورد تقدیر قرار گرفتند.
در بخشی از متن این نامه آمده است: احتراما باستناد نامه ریاست محترم سازمان تحقیقات ،آموزش وترویج کشاورزی مبنی بر نام گذاری وآزاد سازی رقم جدید گندم نان برای کاشت در دیم زارهای مناطق گرمسیری کشور با نام «آفتاب» وتقدیر وتشکر از زحمات وتلاش های مجدانه محققین محترم در معرفی این رقم،بدینوسیله از زحمات ونقش موثر جنابعالی در معرفی رقم فوق الذکر که با (مهندس قوجق ۲ ستاره و دیگر پژوهشگران یک ستاره ) مشخص شده است تقدیر وتشکر می نماید . امید است در پرتو عنایت الهی ،همواره شاهد موفقیت وشکوفایی بیشتر در زمینه تحقیق، توسعه وارایه خدمات شایسته به تولید کنندگان وبهره برداران کشور عزیزمان ایران باشیم .توفیق روز افزون جنابعالی را از درگاه خداوند متعال خواهانم.
روابط عمومی مرکز همراه با شادباش این مهم به این بزرگواران و آرزوی توفیق روز افزون، امیدوار است همچون همیشه از راهنمایی ها و همکاری های این عزیزان بهره مند باشد.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.