حضور روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش گلستان در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی ستاد گرامیداشت هفته دولت

جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی ستاد گرامیداشت هفته دولت خانواده جهاد کشاورزی استان گلستان برگزار گردید.


به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در این نشست که به مناسبت برنامه ریزی شایسته این هفته در سال ۱۳۹۴ در محل سالن قدس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان برگزار شد، معاونان سازمان و نمایندگان دستگاه های مختلف و مسولان روابط عمومی خانواده جهاد کشاورزی استان حضور داشتند و در خصوص برنامه های ویژه بزرگداشت روزهای این هفته بحث و گفتگو شد. در این برنامه رییس اداره روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان ضمن تبریک روز خبرنگار و تسلیت به مناسبت شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) گفت: هدف از تشکیل این جلسه هماهنگی، پیگیری و برنامه‌ریزی به مناسبت گرامیداشت هفته دولت می‌باشد.
در بخش دوم برنامه که با حضور علی یازرلو مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری گلستان برگزار شد ایشان در سخنانی گفت: علاقه قلبی اینجانب بود که در خدمت شما دوستان روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان باشم چرا که کشاورزی نقش توسعه‌ای در استان دارد. البته با کمبود منابع در دو سال اخیر مواجهه بودیم اما در هیچ دوره‌ایی به اندازه امروز روابط عمومی‌ها اهمیت پیدا نکردند و به جایگاه اصلی خود نرسیده بودند.
یازرلو افزود: اعتقاد دارم دوره تک‌گویی و خطابه تمام شده است باید گفتگو و فرصت برابر حرف زدن برای همه ایجاد شود و این از وظایف اصلی روابط عمومی‌ها در دولت یازدهم است. هر چند اندام رسانه‌ای استان مشکل دارد و نیاز مبرم به نوآوری دارد ولی با دستورالعمل‌های ثابت نمی‌شود جریان‌سازی کرد. متاسفانه در گذشته برخی روابط عمومی‌ها خلاء تکنولوژیک امروز را درک نکردند و می‌خواستند با فرآیندهای سنتی مسائل امروز را پوشش دهند.
وی در پایان اظهار داشت: بنا داریم برنامه‌ها را برای روابط عمومی به صورت کاربردی در نظر بگیریم، در این دو سال نیز یا کاری را انجام نداده‌ایم یا با تمام قوا وارد کارزار شدیم، ما اهل حرف و آمارهای بی‌اساس نیستیم. افکار عمومی باهوش‌تر از این حرف‌هاست و تفاوت‌ها را می‌فهمد، بر این اساس در هفته دولت نیاز به اجرای تبلیغات نداریم و اگر پروژه‌ها و برنامه‌های عملیاتی دولت به شکل صحیح و درست به مردم منتقل شود، کافی است.

DSC05685

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.