حضور همکاران مرکز تحقیقات وآموزش گلستان در آیین بزرگداشت روز معلم و تجلیل از مدرسان مراکز آموزش علمی-کاربردی استان

همکاران مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان در آیین بزرگداشت روز معلم و تجلیل از مدرسان مراکز آموزش علمی-کاربردی استان حضور فعال داستند.


به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، به منظور گرامیداشت روز معلم و استاد روز دوشنبه مورخه ۱۴/۰۲/۱۳۹۴ ، نشستی با حضور بیش از ۳۰۰ تن از مدرسان مراکز آموزش علمی-کاربردی استان گلستان در هتل شهاب ناهار خوران گرگان برگزار شد دکتر سید علی حسینی رییس مرکز به همراه مهندس حسین رضوانی، مهندس موسی میری، مهندس حمید حسین پور، مهندس همایون رضی، مهندس هادی مهدیان و مهندس حسین عطارچی حضور داشتند.
در این نشست که با حضور مقامات و مدیران ارشد استانی برگزار شد، دکتر برزعلی، سرپرست واحد استانی، ضمن خوش آمدگویی و تبریک ایام رجب ، از فعالیت های سال گذشته واحد گلستان در ارتقاء جایگاه مدرسان این دانشگاه صحبت نمود و با تاکید بر برنامه تحولی جناب آقای دکتر اخباری، ریاست دانشگاه بویژه در حوزه های آموزشی و مدرسان، ابراز امید واری کرد که همدلی و هم زبانی هرچه بیشتر بین مدرسان و دانشگاه در جهت گسترش آموزش های مهارتی صورت پذیرد. دکتر احمدیان، مدیر روابط عمومی دانشگاه، یکی دیگر از سخنرانان این نشست بود. ایشان در سخنان خود با اشاره به مقام والای معلم و استاد در نظام آموزشی به تبیین برنامه های کلان دانشگاه بویژه برنامه آقای دکتر اخباری در حوزه مدرسان و ارتقاء منزلت و جایگاه آنها در نظام مهارتی پرداختند.
طهماسبی، معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان نیز با تبریک ایام به نقش جمهوری اسلامی در پیشرفت علمی جامعه پرداختند و اظهار داشتند با رشد بیش از ده برابری علم نسبت به میانگین جهانی در کشور و بالا بودن رتبه علمی در برخی رشته ها در جهان همانند نانوتکنولوژی نقش اساتید را در پرورش دانشجویان پررنگ خواندند.
در پایان مراسم با اهداء لوح و جوایز، از مرکز، معاون آموزشی پژوهشی و مدرسان نمونه استان تقدیر به عمل آمد.
لازم به ذکر است مدرسان این مرکز مهندس عبدالرحمان انق و مهندس حمید حسین پور در آیین این دانشگاه با اهدای لوح تقدیر و هدیه تقدیر به عمل آمد.

DSC04932

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.