دیدار رییس، معاونان و اعضای شورای برنامه ریزی مرکز تحقیقات و آموزش گلستان با حضرت آیت الله نورمفیدی

دکتر سید علی حسینی رییس، معاونان و اعضای شورای برنامه ریزی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان با حضرت آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر گرگان دیدار نمودند.


به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، این جلسه با حضور دکتر سید علی حسینی رییس مرکز، حجت الاسلام معصومی فر نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان، حجت الاسلام ملایی مسول دفتر نماینده ولی فقیه مرکز، دکتر فرجی معاون پژوهش و فناوری، مهندس قدیریان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی، مهندس فرضعلی نژاد معاون آموزشی، روسای بخش ها و واحد های تحقیقاتی و آموزشی اتجام شد.
در بخش نخست دکتر حسینی ضمن تشکر از آیت الله نورمفیدی و زمانی که برای این مرکز در نظر گرفته اند، معرفی کوتاه مجموعه را برای ایشان ارایه نمود.
رییس مرکز در این خصوص اهمیت وظایف و جایگاه آموزش و تحقیقات، وضعیت کشور، توانمندی های مرکز در زمینه های مختلف از جمله حوزه تولید بذر توضیحاتی را بیان نمودند. ایشان در این خصوص ضمن معرفی بخش ها و واحدهای مختلف نمونه ای از دستاوردهای هر بخش و تاثیر خیری که در روند کشاورزی استان و کشور را دارند را بیان نمود.
آیت الله نورمفیدی در این دیدار، ضمن تشکر از همت همکاران مرکز و خدمات و دستاوردهایی که تاکنون داشته اند از همکاران خواستند که در موضوعات مختلف کشاورزی و برنامه های نوین کشاورزی و توصیه هایی که می توان برای جامعه تولید کننده و کشاورزان داشت حساسیت و دغدغه داشته باشند و در همین زمینه با اشاره به آیه ای از قران کریم، توصیه نمودند برای توسعه بخش کشاورزی و کشور همت ویژه ای را داشته باشند.
ایشان با اشاره به نمونه های جهانی و کشورهایی که به درستی مسیر توسعه را طی نموده اند و بیان اینکه ملتی کار را اصل بداند و استراحت را در حاشیه، یقینا مسیر تعالی را طی خواهد کرد، خواستند که این گروه طوری عمل نماید تا برای همه دغدغه ایجاد شود.
سپس دکتر حسینی در تایید سخنان ایشان، با اشاره به شیوه عملکرد مرکز، بیان داشتند که عملکرد همکاران این مرکز بر اساس همان دغدغه هایی است که مورد نظر می باشد.

DSC06561

DSC048659

DSC05864

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.