روکش آسفالت جاده ارتباطی مرکز آموزش شهید روحانی فرد شهرستان کردکوی آغاز شد

روکش آسفالت جاده ارتباطی مرکز آموزش شهید روحانی فرد شهرستان کردکوی وابسته به مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان آغاز شد.


به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، سید همایون رضی رئیس واحد فوق در این خصوص گفت : بعد از ۲۱ سال، روکش آسفالت جاده ارتباطی واحد آموزشی شهید روحانی فرد شهرستان کردکوی به طول ۳.۵ کیلومتر اجرا شد.
مهندس رضی در بازدید از عملیات روکش آسفالت جاده ارتباطی مرکز اظهار کرد: از سال گذشته با پیگیری و مکاتبات بعمل آمده دکتر نظری مهر نماینده محترم شهرستانهای غرب استان گلستان در مجلس شورای اسلامی با وزیر محترم راه و شهرسازی، مبلغ ۳/۶ میلیارد ریال اعتبار جهت روکش اسفالت جاده مرکز اخذ و عملیات اجرایی آن در مرداد ماه ۹۴ آغاز گردید.
رئیس واحد آموزشی شهید روحانی فرد کردکوی اظهارداشت: با توجه اینکه مرکز آموزش در حاشیه شهرستان کردکوی واقع بوده و جاده ارتباطی نیز مختص مرکز آموزش می باشد بدلیل فرسوده بودن جاده ایاب و ذهاب کارکنان، کشاورزلان و بهره برداران، دانشجویان، دانش آموزان با مشکلاتی همراه بوده لذا جهت اجرای این پروژه و تامین اعتبار آن با مشکلات متعددی مواجه بودیم که به حول قوه الهی و با پیگیری های جدی و مداوم دکتر نظری مهر نماینده محترم مجلس و دکتر جمالی فرماندار شهرستان کردکوی اعتبار لازم تامین و پروژه مذکور انجام گردید.
خاطر نشان می سازد این مرکز در حومه شهرستان کردکوی واقع بوده و فاصله آن از جاده اصلی گرگان به کردکوی ۳.۵ کیلومتر می باشد.

IMG_0169 IMG_0291 IMG_0299 IMG_0285 IMG_0010

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.