نشست مشترک مدیران واحد آموزشی شهید روحانی فرد کردکوی با بخشدار مرکزی شهرستان

مدیران واحد آموزشی شهید روحانی فرد شهرستان کردکوی وابسته به مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان در نشست مشترک با بخشدار مرکزی این شهرستان حضور یافتند.


به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، به منظور تعامل این مرکز با دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان کردکوی نشستی مشترک با بخشدار مرکزی شهرستان کردکوی برگزار گردید.
در این نشست که مهندس رضی، رئیس، مهندس حسین پور معاون و مهندس تازیکه کارشناس روابط عمومی این واحد آموزشی حضور داشتند ابتدا مهندس رضی در سخنانی ضمن تقدیر و تشکر، کلیاتی از فعالیت های واحد آموزشی را ارائه کرد. وی در ادامه فعالیت های آموزشی واحد را در چهار حوزه آموزش های کارکنان، علمی کاربردی، کارودانش و بهره برداران دانستند که در سال جدید سیاست های سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی به سمت آموزش های بهره برداران می باشد.
در ادامه مهندس روحانی فرد بخشدار مرکزی شهرستان کردکوی ضمن خیرمقدم گویی، خود را از کشاورزان و خانواده روستائیان دانسته و براین موضع افتخار نمودند. ایشان به پتانسیل واحد آموزشی شهید روحانی فرد اشاره نموده و گفت: این واحد یکی از مهمترین مراکز برای آموزش کشاورزان و بهره برداران در سطح استان بوده که بایستی توسط مسئولان شهرستانی و استانی تقویت گردد. وی در ادامه قول مساعد جهت همکاری بیشتر و پیگیری حل مشکلات مرکز از جمله ترمیم جاده ارتباطی مرکز را دادند. در پایان مقرر گردید جهت معرفی و شناخت بیشتر این واحد آموزشی، همایش دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان کردکوی در واحد آموزشی شهید روحانی فرد کردکوی برگزار گردد.

IMG_0172

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.