واحد آموزش شهید روحانی فرد کردکوی یکی از مهمترین مراکز آموزشی تخصص بخش کشاورزی

دکتر نظری مهر نماینده شهرستان های غرب استان گلستان: واحد آموزش شهید روحانی فرد کردکوی یکی از مهمترین مراکز آموزشی تخصص بخش کشاورزی می باشد.


به گزارش روابط عمومی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، پنجمین جلسه شورای اداری شهرستان کردکوی با حضور دکتر نظری مهر نماینده محترم شهرستانهای غرب استان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و روسای ادارت شهرستان کردکوی برگزار گردید. دکتر نظری مهر در سخنانی یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت را تبریک عرض نمود. وی در ادامه از مدیر واحد آموزشی شهید روحانی فرد وابسته به مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان تقدیر و تشکر و بیان داشت:با توجه به پتانسیل های موجود این مرکز یک مجموعه کم نظیر در کشور بوده که از جایگاه علمی بالایی نیزبرخوردار می باشد و بایستی از امکانات آن به نحو مطلوب بهره برداری گردد. وی در ادامه به توانمندیهای مرکز اشاره و گفت در این مرکز هم دانش و هم فن و حرفه به فراگیران آموزش داده می شود که این موضوع در زمینه اشتغال زایی بسیار موثر بوده  چرا که دانش آموختگان و دانشجویان این مرکز خود کارآفرین می باشند.
خاطر نشان می سازد در ابتدای این جلسه رضی مدیر واحد آموزش ضمن خیر مقدم گویی به معرفی مرکز پرداخته و گزارشی از فعالیت های یکساله مرکز را به سمع و نظر حاضرین رساندند. وی از تلاشهای دکتر نظری مهر در خصوص اجرای روکش آسفالت جاده منتهی به مرکز تقدیر و تشکر نمود. در پایان جلسه نیز مهمانان از فضاهای آموزشی، امکانات و تجهیزات مرکز بازدید بعمل آوردند.

IMG_0249
IMG_0261
IMG_0300

IMG_0305

IMG_0302

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.