پیام تسلیت دکتر مهاجر رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان به مناسبت فاجعه منا و عروج دکتر رحمت اله بهمرام

حج تو در منای شهادت به خون نشست / زین غم دل ملائک هفت آسمان شکست

درگذشت جمع کثیری از حجاج و رحلت شهادت گونه سه تن از همکارانمان، دانشمند فرهیخته و برجسته کشاورزی دکتر رحمت الله بهمرام، زنده یادان عبدالباقی گلچشمه و حبیب الله عزیزی در حین انجام مناسک حج موجی از تاثر و تالم را برانگیخت و ملت ایران اسلامی، دیار شهدا و صلحا و سرزمین دلیر مردان را غمبار و اندوهگین ساخت.
دریغ و درد که امسال، زائران این سفر معنوی در منای حضور به خون تپیدند و در موقف عرفات، بال‌های سعی‌شان شکست و لب‌هاشان در عطشی عاشورایی به خون نشست و جهان اسلام، داغدار غمی تلخ شد.
حاجیان و راویان حج خونین، سعی و حج‌تان مشکور؛ امید که جان‌های عموم مسلمین در پرتو آرامبخش کلام نورانی قرآن کریم آرام گیرند.
اینجانب به نمایندگی از سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان، با تسلیت عروج شهادت گونه همکاران فقیدمان زنده یادان “دکتر رحمت اله بهمرام ، عبدالباقی گل چشمه و حبیب الله عزیزی” این فاجعه عظیم و اندوه‌بار را به روح مطهر حضرت امین‌الله الاعظم(ص) و ساحت مقدس حضرت بقیهالله ارواحناه له الفداه و مقام معظم رهبری، عموم عزاداران و بازماندگان ایشان در سراسر جهان اسلام تسلیت و تعزیت عرض کرده و از پیشگاه خداوند منان، شفای عاجل مجروحان این حادثه را مسالت می‌نمایم.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.