انتصاب دکتر فاطمه فدایی به عنوان سرپرست هرباریم وبانک ژن گیاهی مرکز تحقیقات و آموزش گلستان

دکتر فاطمه فدایی به عنوان سرپرست هرباریم و بانک ژن گیاهی بخش تحقیقات جنگل ها مراتع وآبخیزداری مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان منصوب شد.


به گزارش روابط عمومی و روابط بین الملل مرکز تحقیقات و اموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان، طی حکمی از سوی دکتر سید علی حسینی ریس بخش تحقیقات جنگل ها و مراتع مرکز، دکتر فدایی به این سمت منصوب شد. متن این حکم به این شرح می باشد:


سرکار خانم دکتر فاطمه فدایی
عضو محترم هیات علمی
باسلام
احتراما نظر به سوابق وتجارب جنابعالی وموافقت ریاست مخترم مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی ومنابع طبیعی به موجب این ابلاغ جنابعالی بعنوان سرپرست هرباریم وبانک ژن گیاهی بخش تحقیقات جنگل ها مراتع وآبخیزداری منصوب می شوید امید است یا استعانت ازخداوند منان وبهره مندی از توانمندی همکاران بخش موفق وموید باشید
سید علی حسینی

       ریس بخش تحقیقات جنگل ها و مراتع


روابط عمومی مرکز، همراه با آرزوی شادکامی و بهروزی و تقدیم شادباش کسب این افتخار خدمت ایشان، امیدوار است همچون همیشه از راهنمایی ها و همیاری های این بزرگوار بهره مند باشد.

یک دیدگاه

  1. ضمن تبریک انتصاب شایسته سرکار خانم دکتر فاطمه فدائی، امیدوارم با تخصص، تجارب و یافته های علمی متعددشان در مسیر پیش رو مانند همیشه موفق باشند.

    سلامت، شادی و بهروزی را برای ایشان و خانواده محترمشان خواهانم.

    ارادتمند: یک همکار قدیمی از مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان خراسان جنوبی

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.