برگزاری جلسه شورای اداری در مرکز تحقیقات و آموزش گلستان با حضور مدیرکل دفتر منابع انسانی و نوسازی اداری سازمان تحقیقات

جلسه شورای اداری مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان با حضور دکتر جهانفر دانشیان مدیرکل دفتر منابع انسانی و نوسازی اداری سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ در محل دفتر ریاست مرکز برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، این جلسه با حضور دکتر جهانفر دانشیان مدیرکل دفتر منابع انسانی و نوسازی اداری سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی، دکتر ابوالفضل فرجی رییس مرکز، معاونان و روسای بخش ها و واحدهای تحقیقاتی و آموزشی، و مسولان ایستگاه های تحقیقاتی اتجام شد.

در بخش نخست دکتر فرجی ضمن عرض خیر مقدم به حاضران، به ویژه دکتر دانشیان، در خصوص برنامه ها و دستاوردهای مرکز و رد خیر همکاران گزارشی را ارایه نمود. در ادامه همکاران حاضر در نشست نقطه نظرات، پرسش ها و دیدگاه های خود در خصوص مسایل این حوزه با دکتر دانشیان طرح نمودند.

سپس دکتر دانشیان ابتدا در خصوص منابع انسانی، ساختار و چارچوب نیروی انسانی و کار سازمان، تعداد اعضای هیات علمی و نسبت آن به اعضای غیر هیات علمی، سامانه ها و سیستم های گزارش گیری، ماموریت های سازمان، سیستم ارزشیابی، توانمند سازی اعضای هیات علمی و … توضیحاتی را ارایه داد و در ادامه در خصوص پرسش های طرح شده پاسخ لازم را بیان کرد و در خصوص برخی پیشنهادات نیز قول پیگیری و اجرا داد.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.