دکتر فرجی رییس مرکز تحقیقات و آموزش گلستان :ایام‌الله ۱۴ و ۱۵ خرداد، بهترین فرصت جهت انتقال آرمان‌های امام رحمت و مهربانی است

دکتر ابوالفضل فرجی رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان در پیامی به مناسبت ایام‌الله ۱۴ و ۱۵ خرداد گفت:این روزها بهترین فرصت جهت انتقال آرمان‌های امام خمینی(س)، امام رحمت و مهربانی است.


به گزارش روابط عمومی و روابط بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، دکتر فرجی با اشاره به اینکه انتقال ارزش‌ها و تبیین ابعاد شخصیتی معمار بزرگ انقلاب حضرت امام(س) یک وظیفه همگانی است اظهار کرد: برنامه‌های بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام(س) باید در شأن و جایگاه ایشان باشد و توجه به مسائل کیفی برنامه‌ها بسیار اهمیت دارد.
وی با اشاره به سه رکن ایمان، توجه و ارزش‌های اسلامی، وحدت و انسجام ملت و رهبری به‌عنوان ارکان اصلی و اساسی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران با تکیه به این ارکان توانست بزرگترین حادثه تاریخ معاصر را خلق و مایه برکت برای آیندگان باشد. نقش حضرت امام(س) به عنوان رکن رهبری نقشی بی‌بدیل و نمونه بود چنانچه مدیریت و رهبری ایشان در تمام عرصه‌ها باعث رسیدن این انقلاب به بزرگی و عظمت شد. یکی از پیام‌های مهم حضرت امام(س) به بشریت و جهانیان این بود که عمل بر اساس تکلیف دینی و آموزه‌های دینی رمز موفقیت تمام ملت‌هاست که در این راستا در برنامه‌ها باید از ظرفیت‌های تشکل‌های مختلف و گروه‌های مردمی بهر‌ه‌مند شد تا شاهد اجرای برنامه‌های متنوع باشیم‌و انتقال ارزش‌ها و تبیین ابعاد شخصیتی معمار انقلاب را یک وظیفه همگانی بدانیم.
رییس مرکز تحقیقات و آموزش گلستان در بخش دیگری از سخنان خود، حضرت امام راحل را اندیشمندی آگاه به مقتضیات زمان برشمرد که با گذشت نیم قرن از قیام آن حضرت اندیشه‌ها و افکار عالمانه آن امام راحل در جامعه اسلامی و در دل مسلمانان آزاده دنیا زنده است.
وی حضرت امام(س) را رهبری بصیر و آگاه برشمرد که سعادت را برای همه ملت‌های جهان می‌خواست و با این تفکر انقلاب اسلامی را رهبری کرد و به پیروزی رساند انقلابی که برای همه آزادیخواهان جهان الگو بوده و هست و همه مسئولان باید تکریم شخصیتی امام(س) و پاسداشت اندیشه‌های ایشان را به عنوان یک الگو، وظیفه خود بدانند.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.