برگزاری دومین جلسه سال ۱۳۹۷ شورای فرهنگی در مرکز تحقیقات و آموزش گلستان

دومین جلسه سالجاری شورای فرهنگی در سال حمایت از کالای ایرانی با عنوان میثاق با نماز در روز ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ و همزمان با ماه مبارک رمضان در مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، این برنامه با حضور دکتر ابوالفضل فرجی رییس مرکز و اعضای شورا فرهنگی در دفتر ریاست مرکز برگزار شد.
در ابتدای برنامه حاج آقا ملائی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه با عرض خوش آمد به اعضای شورا، تجلیل از ماه ضیافت الهی و آرزوی قبولی طاعات در این ماه پر خیر و برکت، با عنایت به سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) یاد و خاطره آن عزیز سفر کرده را گرامیداشت.
در ادامه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه مرکز با توجه به عنوان جلسه: میثاق با نماز و تاسی از آموزه های دین مبین اسلام، یکی از نشانه های حکومت صالحان و بندگان خوب خدا را اقامه نماز و تقویت فرهنگ نماز دانست فلذا یکی ازدعاهای همیشگی حضرت ابراهیم پیامبر(س) از خداوند، توفیق خدمتگذاری در اقامه نماز برای خود و خانواده اش بوده است
در خاتمه حجهالسلام ملائی ضمن خوب توصیف کردن برنامه اقامه نماز در مرکز، خواستار تمهیداتی بیشتر برای ارتقای وضعیت و حضور هرچه بیشتر همکاران در نماز جماعت گردید.
در ادامه دکتر فرجی ضمن سلام و خوش آمد گویی به حاضران و خوش آمد و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در این ماه عزیز و توفیق برای تمامی همکاران مجموعه، در سخنانی ضمن تقدیر از تلاش های ارزنده همکاران در بخش ها و ایستگاه ها و واحدهای مرکز، آرزو نمود تا همگی از فیوضات این ماه های عزیز بهره مند شویم و کمال استفاده را از فضای معنوی این ماه ببریم.
در ادامه با توجه به عنوان جلسه با موضوع: میثاق با نماز، حاضران در این برنامه نقطه نظرات خود را در خصوص این مهم ارایه نمودند.
در پایان دکتر فرجی رییس مرکز ضمن قدردانی پیگیری برنامه ها توسط اعضای شورا با اشاره به موارد مطرح شده نقطه نظرات و رهنمودهای خود را در خصوص ضرورت برگزاری به موقع و شایسته نماز جماعت و امور مرتبط با این حوزه از جمله جایگاه نمازخانه و برنامه های مد نظر و در حال پیگیری بیان نمودند.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.