حضور محققان معین مرکز تحقیقات و آموزش گلستان در شهرستان کردکوی

جلسه محققان معین مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان با مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کردکوی در تاریخ ۹۷/۳/۲۰ درمحل دفتر این مدیریت برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در این برنامه که با حضور مهندس مومنی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کردکوی، مهندس سمیرا شاملی، مهندس عبداللهی و دکتر رضا کمالی محققان معین مرکز، مهندس موسوی سرپرست ترویج شهرستان کردکوی و گروهی از کارشناسان این مدیریت انجام شد ابتدا مهندس مومنی ضمن آرزوی قبولی طاعات، از حضور محققان معین در شهرستان تشکر کرد و در ادامه در بخشی از سخنان خود گفت: با توجه به اینکه یکی از اهداف مهم در طرح نظام نوین ترویج، افزایش درآمد خانوار در همه زمینه هاست نظر محققان را درمورد مزایای کشت نشایی و راهکار علوم دام در افزایش درآمد خانوار جویا شد.
در ادامه دکتر شاملی و عبداللهی درمورد برخی دستاوردهای پژوهشی مرکز توضیحاتی را ارایه دادند، سپس دکتر کمالی رییس بخش تحقیقات علوم دامی مرکز، افزایش دانش بهره بردار بخصوص در زمینه تغذیه دام را بعنوان راهکاری برای تولید با کیفیت تر و درنتیجه افزایش درآمد خانوار عنوان کرد.
در پایان جلسه پس از ارائه نظرات و دیدگاه ها، موارد زیر تصویب شد:
۱- چند دامداری بعنوان پایلوت برای همکاری با بخش تحقیقات برای تبادل نظرات فنی بین کارشناسان دام و دامداران انتخاب شود.
۲- در خصوص برگزاری کلاس آموزشی توسط محققان معین برنامه ریزی های لازم انجام شود و نتیجه به اطلاع مرکز برسد.
۳- در طرح انتقال یافته های سویا کشاورزانی که در سال های گذشته بیشتر با مشکل عدم غلاف بندی سویا مواجه بودند شناسایی شوند.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.