توسعه همکاری‌های آموزشی مرکز تحقیقات و آموزش گلستان با آموزش و پرورش استان

به منظور بررسی راهکارهای تاسیس هنرستان کشاورزی، جلسه‌ای با حضور مسئولان و کارشناسان مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان واداره کل آموزش و پرورش استان در واحد آموزش شهید روحانی فرد کردکوی برگزار گردید.


در ابتدای این جلسه دکتر محمد علی آقاجانی معاون آموزشی مرکز ضمن خیر مقدم گویی، گزارشی از مصوبات قبلی و پیگیری‌های انجام شده در خصوص آموزش‌های کار و دانش و فنی‌حرفه‌ای ارائه نمودند. وی در ادامه به اهمیت تاسیس هنرستان کشاورزی اشاره و خاطر نشان ساخت از آنجایی که تمامی امکانات، تجهیزات، فضای آموزشی و مدرس در این برنامه به عهده مرکز می باشد آموزش و پرورش تامین هزینه های مالی بخشی از آموزش ها را تقبل نماید.
در ادامه مهندس زارع رئیس اداره آموزش های فنی حرفه ای و کاردانش استان ضمن تقدیر و تشکر از برگزاری جلسه خلاصه‌ای از نحوه تاسیس مراکز آموزش مشابه و وظایف آنها را ارائه نمودند و قول مساعد در جهت کمک مالی در جهت جذب دانش آموز مقطع متوسطه را دادند.
در پایان پس از بحث و تبادل نظر موارد ذیل مورد تصویب قرار گرفت.
۱- اعزام مدرسان برای تدریس دروس عمومی توسط آموزش و پرورش صورت گیرد.
۲- پیگیری و اخذ مجوز هنرستان کشاورزی کردکوی با همکاری آموزش و پرورش صورت گیرد.
۳- افزودن رشته های” گل و گیاهان زینتی” و “صنایع غذایی” به رشته‌های کاردانش و فنی حرفه‌ای
۴- تهیه و نصب بنر جهت اطلاع رسانی برای جذب دانش آموز در نقاط مختلف شهر کردکوی توسط مرکز تحقیقات و آموزش با همکاری مدیریت اموزش و پرورش شهرستان کردکوی.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.