بازدید گروهی از مدیران جهادکشاورزی و اعضای شرکت تعاونی زیتون کاران استان از پایگاه تحقیقاتی باغبانی مرکز تحقیقات و آموزش گلستان

مهندس لطفی زاده مدیریت باغبانی سازمان جهادکشاورزی استان به اتفاق گروهی از اعضای شرکت تعاونی زرین دانه و مدیرجهادکشاورزی شهرستان گرگان از پایگاه تحقیقاتی باغبانی ورسن وابسته به مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان و گلخانه در دست احداث شرکت تعاونی در مورخه ۷/۵/۹۷ بازدید بعمل اورند.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و اموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان، مهندس حسین فریدونی مسول پایگاه تحقیقاتی باغبانی ورسن در این خصوص گفت: پس از این برنامه بازدید، در جلسه ای مسائل مربوط به ادامه فعالیت گلخانه مورد بحث قرار گرفت و مسئول پایگاه تحقیقات توضیحاتی در خصوص باغ مادری و وضعیت پایگاه و سابقه احداث گلخانه ارایه داد. همچنین در ادامه نشست، مشکلات مرتبط با احداث گلخانه مورد بحث قرار گرفت و در نهایت مقرر گردید اعضای شرکت تعاونی نسبت به تعیین تکلیف این پروژه در اولین فرصت اقدام نمایند. همچنین با توجه به اینکه معاونت باغبانی پیشنهاد باغ مادری زیتون را به استان دادند مقررگردید موضوع طبق جلسه ای با رئیس مرکز تحقیقات و مدیریت باغبانی استان بررسی و در صورت موافقت در ایستگاه گنبد این باغ کشت شود.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.