شادباش رییس مرکز تحقیقات و آموزش گلستان به مناسبت روز کارمند سال ۱۳۹۷

دکتر ابوالفضل فرجی رییس مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند سال ۱۳۹۷ را به تمامی همکاران تلاشگر مجموعه شادباش گفت.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، دکتر ابوالفضل فرجی رییس این مرکز ضمن تقدیر از تلاش ارزنده تمامی همکاران شریف مرکز در بخشی از پیام خود گفت:
با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان سرافراز دولت، جناب آقایان رجایی و باهنر، و پاسداشت هفته دولت، روز مبارک کارمند را به همکاران شریف و سختکوش مجموعه شادباش عرض می‌نمایم.
آنچه که مسلم است کارکنان خدوم تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی با مسئولیت‌شناسی و فداکاری بی نظیر، وظیفه خطیر خود را برای توسعه و تحکیم پایه‌های معیشت، اقتصاد و صنعت کشور که مرکز ثقل آن بخش کشاورزی است، انجام داده‌اند و خدمات بی‌بدیل آنان چونان نگینی درخشان در صحیفه تلاش های حق‌جویانه ملت مسلمان ایران خواهد درخشید.
کارمندان مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان پا به پای همه تلاشگران بخش کشاورزی کشور به رسالت تاریخی خود عمل می‌کنند و موفقیت‌های بزرگ این حوزه در عرصه‌های استانی و ملی، مرهون کار و تلاش ایثارگرانه آنان است. اطمینان دارم تداوم این تلاش، زمینه را برای توسعه هرچه بیشتر بخش مهم کشاورزی و اعتلای میهن عزیزمان، بیش از پیش فراهم خواهد کرد.
همراه با شادباش دوباره این یادمان ارزشمند به کارمندان فهیم مرکز و قدردانی از زحمات بی‌شائبه این عزیزان، موفقیت روزافزون آنان را از درگاه یزدان پاک آرزو می نمایم.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.