سخنرانی دکتر ابراهیمی ریاست موسسه تحقیقات گیاهپزشکی کشور در بیست و سومین کنگره گیاهپزشکی ایران در استان گلستان

دکتر ابراهیم ابراهیمی، ریاست موسسه تحقیقات گیاهپزشکی کشور در جریان سفر به استان گلستان و حضور درآیین افتتاحیه بیست سومین کنگره گیاه پزشکی ایران در پردیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در تاریخ ۵ شهریور ۹۷ سخنرانی خود را ارایه داد.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در این آیین دکتر ابراهیمی ضمن تقدیر از برگزارکنندگان همایش در سخنانی گفت: کاهش خسارت آفات و بیماری ها و علف‌های هرز، کاهش تلفات تولیدات گیاهی از طریق مدیریت تلفیقی بیمارگرهای گیاهی، مدیریت کاهش تلفات تولیدات گیاهی از طریق توسعه مدیریت تلفیقی علف‌های هرز و … از مأموریت‌های اصلی این موسسه می باشد.
وی افزود: تحقیق در زمینه مقاومت به آفت کش‌ها، مدیریت آفات، بیماری‌ها و علف‌های هرز نوظهور، مطالعه تاثیر اقلیمی بر پراکنش و گسترش آفات و ظهور آفات جدید و… جز برنامه‌های آینده این موسسه است.
دکتر ابراهیمی خاطرنشان کرد: مشارکت با بخش غیردولتی در جهت ایجاد مرکز رشد تخصصی گیاهپزشکی، جهت گیری موسسه در خلق فناوری براساس تقاضامحوری و مشارکت با بخش غیردولتی و شرکت‌های فناور بنیان در چارچوب پیمان مشارکت، تحقیق، توسعه و … از جمله رویکردهای این موسسه است.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.