عملیات کنترل مزارع به همت کارشناسان واحد ثبت و گواهی مرکز تحقیقات و آموزش گلستان

کنترل مزارع توسط کارشناسان واحد ثبت و گواهی بذر و نهال مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان بعمل آمد.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان، مهندس مهرناز مهرآور مسئول واحد ثبت و گواهی بذر و نهال این مرکز در این خصوص عناوین این برنامه ها را این چنین بیان نمود:
دکتر زارعیان عضو هیات علمی موسسه به همراه کارشناس مسئول واحد استانی گلستان از انبارهای نگهداری بذور گندم و جو و مانده بذور سنواتی شرکت های تولید کننده در سطح استان بازدید به عمل آورده و تذکرات و توصیه های لازم در این خصوص داده شد.
دکتر صادقی عضو هیات علمی موسسه به همراه کارشناسان واحد ثبت از مزارع تولید بذر سویا استان بازدید به عمل آوردند.
مهندس دوروشی کارشناس آزمایشگاه ملی کیفی بذر کلاس آموزشی ارزیابی کیفی بذور سویا جهت هماهنگی با آزمایشگاه ملی برای کارشناسان واحد ثبت استان گلستان برگزار کردند.
مهندس حسن پور کارشناس پنبه موسسه از روند تولید بذر پنبه استان گلستان به همراه کارشناسان واحد بازدید به عمل آوردند.
دکتر صادقی و مهندس خندان از طرح های VCU سویا و پنبه واقع در ایستگاه تحقیقاتی گرگان و سایت تحقیقات مزرعه نمونه ارتش بازدید به عمل آوردند.
دکتر کاوند معاون تحقیقات کنترل و گواهی نهال موسسه به همراه کارشناس این معاونت آقای مهندس بنی فاطمه در جلسه کمیته فنی نهال استان در مرکز تحقیقات کشاورزی گلستان شرکت نموده و از نهالستان کشت و صنعت شهید مطهری بازدید به عمل آوردند.
فرآیند بوجاری بذور گندم و جو سطح استان شروع شد و بازدید از دستگاههای بوجار، امکانات و انبارهای نگهداری بذر شرکت های تولید کننده بذر استان توسط مسئول واحد و کارشناسان واحد ثبت طی چند مرحله انجام گرفت.
کنترل گلدهی اراضی زیرکشت سویا استان گلستان در در سطح ۱۲۲۴/۷ هکتار انجام شد.
کنترل گلدهی اراضی زیرکشت پنبه استان گلستان در سطح ۷۱۴ هکتار انجام شد.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.