مصاحبه تلویزیونی دکتر آقاجانی معاون آموزشی مرکز تحقیقات و آموزش گلستان

دکتر محمد علی آقاجانی معاون آموزشی مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان درمصاحبه با واحد مرکزی خبر به بیان سیاست‌های آموزشی مرکز در حوزه آموزش‌های کارودانش پرداخت.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، وی یکی از مهمترین برنامه‌های آموزشی مرکز را تربیت کشاورزان آینده عنوان نمود که در همین راستا در سال تحصیلی جدید تعداد ۶۰ نفر دانش آموز پسر در سه دوره (گیاهان دارویی ۲ رشته) و تعمیر تراکتور (یک رشته) در دو واحد آموزش گرگان و کردکوی جذب و مشغول به تحصیل گردیدند. این دانش‌آموزان در طول تحصیل مهارت‌های مورد نیاز بخش را فراگرفته و بعد از فارغ التحصیلی به عنوان بهره‌بردار با سواد و دارای مهارت بخش کشاورزی مشغول به کار و تولید خواهند شد. وی یکی از اولویت‌های کشاورزی استان را توسعه کشت گیاهان دارویی اعلام که در همین راستا با هماهنگی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی و اداره کل آموزش و پرورش استان در سال تحصیلی جاری علاوه بر دوره‌های فوق، دوره‌های دیگری در شهرستانهای استان نیز در حال اجرا می باشد.
خاطر نشان می‌سازد این گزارش در راستای بازدید مدیر کل آموزش و پرورش استان از فعالیت‌های مهارتی دانش‌آموزان کاردانش مرکز گلستان (شهید حاجی کریمی گرگان) صورت گرفته که مهندس گوهری راد مدیر کل آموزش و پرورش استان نیز در مصاحبه تلوزیونی به بیان برنامه‌ها و سیاست‌های آموزش و پرورش در حوزه آموزش‌های متوسطه پرداخت.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.