بررسی پروژه‌های کار حین تحصیل در مرکز تحقیقات و آموزش گلستان

به منظو بررسی پروژه‌های کار حین تحصیل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی استان گلستان جلسه‌ای با حضور اعضا در اتاق دفتر ریاست مرکز برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در ابتدای جلسه دکتر محمد علی آقاجانی معاون آموزشی مرکز به تصویب دو پروژه” پرورش قارچ دکمه ای” و گشت گیاه دارویی عروسک پشت پرده” برای سال ۹۷ اشاره و افزود اعتبار لازم برای اجرای این طرح‌ها از سوی امور دانشجویی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی ابلاغ گردیده است که با توجه به شروع فصل زراعی بایستی برای کشت محصول برنامه‌ریزی نمائیم.
در ادامه دکتر فرجی رئیس مرکز از تلاش مدیران گروه‌های آموزشی در خصوص اجرایی پروژه‌های کارحین تحصیل در سال ۹۶ تشکر نمود. دکتر فرجی، تحقیقات و آموزش استان را مجموعه بزرگی از نیروی انسانی، تجهیزات و عرصه زراعی و پژوهشی دانست که دانشجویان می‌توانند در طول مدت تحصیل از این امکانات و تجهیزات استفاده نمایند. رییس مرکز در ادامه توجه به اجرای با کیفیت پروژه های کار حین تحصیل را خواستار گردید.
در ادامه مدیران گروه های آموزشی مرکز گزارشی از روند پیشرفت طرح های سال گذشته ارائه نمودند و سپس در خصوص اجرای بهتر پروژه ها برای سال ۹۷ تصمیماتی اتخاذ گردید.

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.