سخرانی مسئول آموزش های فنی حرفه ای و کاردانش موسسه ترویج و آموزش کشاورزی در همایش ملی مدیران هنرستان‌های کشاورزی سراسر کشور در استان گلستان

همایش ملی مدیران هنرستان های کشاورزی تابعه وزارت آموزش و پرورش با حضور مسئولان ملی، استانی و مدیران هنرستان های کشاورزی کارودانش و فنی حرفه ای سراسر کشور به مدت ۲ روز در شهرستان گنبد کاووس برگزارگردید و مهندس عزیزپور مسئول آموزش های فنی حرفه ای و کاردانش موسسه ترویج و آموزش کشاورزی سخنان خود را تقدیم حاضران نمود..


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی و منابع طبیعی گلستان، در این همایش مهندس عزیزپور مسئول آموزش های فنی حرفه ای و کاردانش موسسه ترویج و آموزش کشاورزی در سخنانی گزارشی از وضعیت پذیرش دانش آموز در مراکز تحقیقات و آموزش کشاورزی ارائه نمود.
مهندس عزیز پور تعداد دانش آموزان مقطع متوسطه را ۶۲۹۲ نفر اعلام که در ۲۸ مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی مشغول به تحصیل می‌باشند.
مسئول آموزش های فنی‌حرفه ای و کاردانش آموزش‌های متوسطه وزارت جهاد کشاورزی در ادامه به مشکلات وچالش‌های موجود اشاره و افزود مهمترین چالش موجود عدم تامین به موقع اعتبار موردنیاز و عدم تعامل و همکاری مطلوب دو دستگاه که نتیجه آن عدم پذیرش دانش آموز در ۹ استان شده است را ذکر نمود. وی در پایان دقت نظر مسئولین کاردانش استان ها در تنطیم قرارداد‌های آموزشی و بالا بردن سطح کمی و کیفی آموزش های کارودانش را تاکید کردند.
خاطر نشان می‌سازد در این همایش دکتر ابوالضل فرجی رئیس مرکز تحقیقات و آموزش گلستان، مهندس گوهری راد مدیرکل اموزش و پرورش استان، مهندس حسینی مقدم مدیرکل دفتر آموزش های فنی حرفه ای و مهندس آذرکیش مدیر کل دفتر آموزش های کارودانش نیز حضور داشته و به ایراد سخنرانی پرداختند..

پاسخ دهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های ستاره دار را پر کنید. *

*

معادله‌ی امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.